logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۹۶۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس سازمان صنعت و معدن استان زنجان:

زمينه اشتغال براي 460 نفر با راه اندازي دو واحد صنعتي در زنجان ايجاد مي‌شود

زمينه-اشتغال-براي-460-نفر-با-راه-اندازي-دو-واحد-صنعتي-در-زنجان-ايجاد-مي‌شود

رئيس سازمان صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به اينكه در طول سال گذشته برتعداد واحد‌هاي غيرفعال افزوده نشده است گفت: دو واحد صنعتي با سرمايه‌گذار خارجي در زنجان ايجاد مي‌شود گفت: اين‌ واحد‌ها زمينه اشتغال براي 460 نفر را فراهم مي‌كنند.

ناصر فغفوري در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با ارئه گزارشی از وضعیت طرحهای صنعتی استان اظهار كرد: افتتاح طرح‌هاي بزرگ را در برنامه‌ داريم كه با حضور مسئولین کشوری به بهره برداری خواهند رسيد.

وي افزود: از این تعداد 11 فقره سرمایه گذاری جدید و 2 فقره مربوط به بازسازی و نوسازی و 2 فقره نیز جزو واحدهای تعطیل بوده که مجدد به چرخه تولد بازگشته اند

رئيس سازمان صنعت و معدن استان زنجان فعالیت این واحد را در زمینه تولید سیگارت ، مواد شوینده و بهداشتی ، پارچه و پوشاک ، برق و صنایع معدنی اعلام كرد.

وي با اشاره به عدم افزایش واحدهای غیر فعال جدید در طی سال گذشته در استان زنجان گفت با پیگیریها و مساعدت مسئولین ملی و استانی زمینه بازگشت 29 واحد صنعتی به چرخه تولید فراهم شد که مراسم آغاز به کار مجدد 2 واحد صنعتی برگزار خواهد شد

فغفوري استان زنجان را از قطب‌های مهم صنایع نساجی کشور اعلام كرد و گفت: صنعت نساجی از صنایع مولد اشتغال در استان محسوب مي‌شود و به جهت تاثیر مستقیم آن بر روند اشتغال استان ، اقدامات مهمی در زمینه بازسازی و نوسازی این صنعت انجام گرفته است و با نوسازی 2 واحد نساجی 85 نفر به اشتغال این 2 واحد افزوده شد .

رئيس سازمان صنعت و معدن استان زنجان از حضور سرمایه گذاران صنایع شیمیائی و سلولزی در زنجان خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری 2 هزار و 544 میلیارد ریال توسط سرمایه گذاران واحد صنعتی پاک حیات با منشاء سرمایه گذار خارجی و همچنین واحد صنعتی پدیده شیمی قرن زمینه اشتغال 460 نفر تا پایان سال فراهم مي‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر