logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۳
[ شناسه خبر : ۹۵۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بنیاد مسکن زنجان به عنوان دستگاه برتر استعلام شونده در بین دستگاه‌های اجرایی معرفی شد

بنیاد-مسکن-زنجان-به-عنوان-دستگاه-برتر-استعلام-شونده-در-بین-دستگاه‌های-اجرایی-معرفی-شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: بنیاد مسکن زنجان به عنوان دستگاه برتر استعلام شونده در بین دستگاه‌های اجرایی استان انتخاب شد.

به گزارش موج رسا; سجاد صنعتی منفرد در جمع خبرنگاران به روند گردش کار پرونده ها و پاسخگویی به استعلامات توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری اشاره و اظهار کرد: با بررسی های به عمل آمده بنیاد مسکن استان در سال جاری به عنوان دستگاه برتر استعلام شونده در بین دستگاه های اجرایی استان معرفی شد.

صنعتی منفرد ادامه داد:  از 45 استعلام انجام شده توسط بنیاد مسکن  تا پایان آذر ماه سال جاری ؛ 41 استعلام در مهلت زمانی مقرر پاسخ داده شده، 3 استعلام خارج از مهلت مقرر پاسخ داده شده،  و 1 استعلام نیز در دست اقدام است .

وی ارائه خدمات به متقاضیان و سرمایه گذاران در کمترین زمان ممکن و بهبود مستمر محیط کسب و کار استان  را از مهمترین اهداف راه اندازی سیستم پنجره واحد سرمایه گذاران دانست و افزود: شفافیت، جلوگیری از فساد، احترام به حقوق شهروندی، ایجاد تسهیل در فرآیند جذب سرمایه در استان ها، تسریع در روند توسعه و تکریم ارباب رجوع از دیگر وظایف این سامانه است.

این مقام مسئول کوتاه کردن مدت زمان فرآیند پاسخگویی به استعلام های قانونی را ضروری و مهم دانست و گفت: اقدام مهمتری که بنیاد مسکن استان در راستای اصلاح فرآیند بررسی و پاسخ گویی به استعلام ها در حوزه کاری خود ، مورد توجه قرار داده، دریافت و ثبت استعلام از طریق اتوماسیون اداری است که در مدت زمان کمتری صورت می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، زمانبندی مراحل و مدیریت زمان در جهت رسیدن به حداقل زمان ممکن در تکمیل پرونده ها و به حداقل رساندن مراجعه های حضوری سرمایه گذاران به  دستگاه هـای اجرایی را  از دیگر اهداف راه اندازی سامانه پنجره واحد دانست.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر