logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱
[ شناسه خبر : ۹۵۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئيس پليس راه استان زنجان:

سرعت غيرمجاز در زنجان سه كشته برجاي گذاشت

سرعت-غيرمجاز-در-زنجان-سه-كشته-برجاي-گذاشت

رئيس پليس راه استان زنجان با اشاره به وقوع دو حادثه در محورهاي استان زنجان گفت: در اثر سرعت غيرمجاز در دو حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند.

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 با 2 کشته و یک مجروح در محور قیدار- گرماب خبر داد و اظهار كرد: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف در محور قیدار – گرماب ، بلافاصله ماموران برای بررسي صحنه در محل حادثه حاضر شدند.

وي تصريح كرد: در اين حادثه، يك دستگاه سواری پژو 405 به دلیل لغزنده بودن سطح جاده منحرف و به داخل دره سقوط کرده است.

رئيس پليس راه استان زنجان بیان کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و سرنشین توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند که متأسفانه سرنشین دیگر به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

وي با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است به رانندگان توصيه كرد: با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از بروز حوادث تلخ جلوگيري كنند.

واژگونی خودرو پژو آردي جان راننده آن را گرفت

مظفري با اشاره به اينكه واژگونی خودرو پژو آردي دراتوبان زنجان- تبريز جان راننده آن را گرفت خاطر نشان كرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو آردي در اتوبان زنجان-تبريز به علت لغزنده بودن مسير ناشي از بارش برف و سر عت غيرمجاز از مسير خود خارج و واژگون شده است.

رئيس پليس راه استان زنجان افزود: در این حادثه متاسفانه راننده پژو آردي بر اثر شدت حادثه ناشي از واژگوني در دم جان باخت.

وي تصریح کرد: کارشناس تصادفات، علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی ناشي از عدم كنترل و داشتن سرعت غير مطمئنه در جاده لغزنده اعلام كرد.

مظفري به شهروندان توصیه کرد: رانندگان در هنگام بارندگي از سفرهاي غير ضروري خودداري ودر صورت نياز حتما لوازم زمستاني به همراه داشته واز سرعت غير مطمئنه خودداري كنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر