logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۹۵۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

دریافت شاهین طلایی جشنواره تبلیغات ایران توسط بانک مهر اقتصاد

دریافت-شاهین-طلایی-جشنواره-تبلیغات-ایران-توسط-بانک-مهر-اقتصاد

بانک مهر اقتصاد شاهین طلایی جشنواره تبلیغات ایران را در چهارمین دوره این جشنواره کسب کرد.

به گزارش موج رسا; جشنواره تبلیغات ایران را باید بزرگ‌ ترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران نام نهاد. این جشنواره که مأموریت خود را داوری در خصوص فعالیت‌های تبلیغاتی کشور بر پایه استانداردهای علمی و استقلال کامل داوری و کمک به اعتلای کیفیت آن‌ها و گرایش به سمت نوآوری و خلاقیت می‌داند و چشم‌اندازخود را در تبدیل‌شدن به یکی از جشنواره‌های بین‌المللی معتبر و معروف جهان می‌بیند.

چهارمین جشنواره تبلیغات ایران دی ماه سال جاری برگزار شد و در پایان این مراسم ضمن تجلیل از احمد روستا و ابراهیم حقیقی به‌عنوان دو چهره ماندگار تبلیغات کشور، از برگزیدگان چهارمین ‏جشنواره تبلیغات ایران تقدیر به‌عمل آمد.‏

در این دوره، از مجموع آثاری که در ۱۶ شاخه ‏مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، ۳۵۰ اثر داوری شد که پس از ارزیابی‌ها ۴۵ اثر به‌عنوان آثار برگزیده این ‏جشنواره انتخاب و معرفی شدند.‏ 

بانک مهر اقتصاد نیز در طرح کاشت نهال در ۱۸۰ هکتار از زمین‌های خوزستان، شاهین طلایی و لوح سپاس این جشنواره را از آن خود کرد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر