logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۹۵۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اعضای شورای شهر زنجان مطرح کردند

از لزوم تعیین تکلیف نیروهای جذب شده شهرداری تا تصویب دفن اموات در آرامستان جدید

از-لزوم-تعیین-تکلیف-نیروهای-جذب-شده-شهرداری-تا-تصویب-دفن-اموات-در-آرامستان-جدید

جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بررسی مسائل مختلف برگزار و در پایان لایحه بودجه نیز تقدیم شورا شد.

به گزارش موج رسا; سجاد خدایی با اشاره به اینکه بودجه محوری و بودجه ریزی عملیاتی مورد تاکید شورا است، اظهار کرد: این موضوع باید در خروجی کمیسیون خودش را نشان دهد.

وی با بیان اینکه طرح جامع شهری فرصت خوبی برای مدیریت شهری و سیاست‌های توسعه‌ای برای توسعه متوازن است، ابراز کرد: برخی بخشنامه‌ها و تصمیمات محدودیت‌هایی را برای شهرداری‌ها ایجاد کرده است.

نایب رئیس شورای شهر زنجان به وضعیت نامناسب سیستم اجرائیات شهرداری زنجان گفت: سد معبر در شهر زنجان مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی همچنین به لزوم یکسان سازی نظارت و کنترل ساخت و سازها و ساماندهی دست فروشان نیز تاکید کرد.

حمیدرضا حمیدی عضو شورای شهر زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه پروژه سبزه میدان باید در بهمن ماه امسال آغاز شود، اظهار کرد: این پروژه باید در بهمن ماه سال 99 به پایان برسد.

وی با بیان اینکه طرح سبزه میدان را نباید با نقش جهان اصفهات مقایسه کرد، افزود: اگر می‌خواهیم سبزه میدان برند شود، نباید کپی شده از جای دیگر باشد.

عضو شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه داشته‌های شهر زنجان زیاد است، گفت: هیچ گاه نباید طرح سبزه میدان را نقش جهان زنجان بنامیم.

احمد نصیری رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر زنجان نیز در این جلسه به بحث نیروهای جذب شده شهرداری زنجان اشاره کرد و خواستار تعیین تکلیف این موضوع شد.

وی با بیان اینکه در شهرداری چه خبر است، عنوان کرد: باید معلوم شود که این نیروها به چه کسی ربط دارد چرا که ما دیگر نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم.ک

در ادامه جلسه اعضای شورای شهر زنجان با تاکید بر لزوم انتقال دفن اموات به آرامستان جدید خواستار تاکید کردند که دفن اموات در مزارهای بالا و پایین مشکلات زیست محیطی و شرعی به وجود آورده است.

اعضای شورای شهر زنجان دفن اموات در آرامستان جدید که قرار است از سال آینده انجام شود را تصویب کردند.

همچنین در جلسه امروز لایحه بودجه شهرداری زنجان توسط مسیح الله معصومی تقدیم شورای شهر شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر