logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۹۵۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون صنعت و معدن استان زنجان:

هيچ ممنوعيتي در صادرات چاقو از گمرك استان زنجان وجود ندارد

هيچ-ممنوعيتي-در-صادرات-چاقو-از-گمرك-استان-زنجان-وجود-ندارد

معاون صنعت و معدن استان زنجان در مورد صادرات چاقو از گمرك استان زنجان گفت: هيچ ممنوعيتي در صادرات چاقو از گمرك استان زنجان وجود ندارد.

اميرعلي مسيبي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد سوالي مبني بر هدايت صادر كنندگان به سمت استفاده از ظرفيت بازار كشورهاي همجوار اظهار كرد: وظيفه دولت تامين زير ساخت‌هاي لازم است ولي نمي‌تواند صادر كنندگان را اجبار به صادرات محصولات توليدي به يك كشور خاص كند.

وي تصريح كرد: دولت مي‌تواند در كارهاي تسهيل در امر تجارت مانند تجارت با عراق و ايجاد بازارچه‌هاي مختلف و 24 ساعته كردن گمرك به صادر كنندگان كمك كند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بيان كرد: در بحث اطلاع رساني با تجار مانند برپايي نمايشگاه‌هاي مختلف براي حضور تجار اقدام مي‌شود تا در صورت تمايل صادر كنندگان در كشور مورد نظر حضور داشته باشند.

وي با بيان اينكه مشوق‌هاي ريالي از صادر كننده وجود ندارد و دولت در مورد اين موضوع چيزي را اعلام نكرده است افزود: دولت در حمايت از صادر كنندگان اقدام موثر در كاهش سود بانكي كرده است.

مسيبي در مورد ممنوعيت صادرات چاقو از گمرك استان زنجان عنوان كرد: هيچ مشكلي در صادرات چاقو از طريق گمرك استان زنجان وجود ندارد.

وي ابراز كرد: از طريق گمرك استان زنجان امكان صادرات چاقو وجود دارد اگر مواردي وجود دارد گفته شود تا پيگيريهاي لازم صورت بگيرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان كرد: صادرات همه كالاها مجاز است مگر اينكه در شرع و قانون نباشد و تا به امروز نديدم صادرات چاقو ممنوع باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر