logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۹۴۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

رویه جلسات اقتصاد مقاومتی باید پروژه محوری باشد/ عزم دولت تقویت واحدهای تولیدی است

رویه-جلسات-اقتصاد-مقاومتی-باید-پروژه-محوری-باشد-عزم-دولت-تقویت-واحدهای-تولیدی-است

استاندار زنجان گفت: رویه جلسات اقتصاد مقاومتی باید از گزارش سازمان محوری به پروژه محوری تغییر یابد.

به گزارش موج رسا;فتح الله حقیقی امروز در چهاردهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان،اظهار داشت: رویکرد جلسه اقتصاد مقاومتی عملیاتی شدن است که وظیفه و شان این جلسه هم این موضوع است.

وی با بیان اینکه ورود و حضور بخش خصوصی در جلسات اقتصادی موجب امیدواری این بخش می شود، افزود: مشکلات مطرح شده در این جلسه از قبل مورد بررسی قرار گرفته و به مسئولان کشوری نیز ارائه شده است.

این مسئول با اشاره به تغییر شکل برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی از گزارش سازمان محوری به پروژه محوری،افزود: در حوزه های مختلف باید کلیپ هایی تهیه شود که گزارش و آمار درستی ارائه شود.

استاندار زنجان گفت: برای ایجاد و حفظ مشاغل موجود تبصره 18 بودجه 97 مطلوب است که یک هزارو 400 میلیارد تومان برای ایجاد شغل در قالب این تبصره منظور شده است.

استاندار زنجان برضرورت کمک بخش خصوصی به دولت و دولت به بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: این هم افزایی ها موجب اجرای مطلوب برنامه ها می شود.

حقیقی یادآور شد: عزم دولت تقویت و کمک به واحدهای تولیدی است و از همه امکانات و بضاعت خود در این زمینه استفاده می شود.

وی با بیان اینکه دولت با همه توان و ظرفیت در کنار واحدهای تولیدی و بخش خصوصی خواهد بود، افزود: ضروری است بانک ها نیز تفویض اختیار کرده و چرخش در این زمینه کامل باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: قوانین حمایتی نباید دور زده شود باید مصداقی بیان شود تا راهکارهای لازم در این زمینه ارائه شود.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است در شورای بانک های استان نیز نمایندگان بخش خصوصی حضور یافته و مشکلات بررسی و حضوری حل شود.

حقیقی یادآور شد: طرح آزمایشگاه برق و الکترونیک قابل پیگیری است و یکی از دلایل انتخاب راه اندازی شرکت آی تی و برق به عنوان یکی از پروژه های استان زنجان نیز همین موضوع است.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم در شرایطی هستیم که باید مشکلات به صورت حضوری حل شود.

این مقام مسئول برضرورت شناسایی کالاهای خام فروشی شده تاکید کرد و گفت: باید مصداق های این موضوع نیز بیان و پیگیری شود.

استاندار زنجان برضرورت پرداخت بدهی به شرکت توزیع برق استان زنجان از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: می دانم برخی سازمان ها 100 درصد بدهی دارند.

حقیقی مدیریت مصرف را از سوی دستگاه های اجرایی خواستار شد و گفت: در سال گذشته قطعی ها برق مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی به وجود آورد که گاهی انصاف نبود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر