logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۹۴۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده قرارگاه ثارالله:

اولویت اول مدیر جهادی منافع ملی است

اولویت-اول-مدیر-جهادی-منافع-ملی-است

فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: کسی که به فکر منفعت خود باشد قطعاً برای پیشبرد اهداف خود دست به اقداماتی می زند که حتی خلاف قانون بوده و مصلحت کشور و مردم خود را نادیده می گیرد.

به گزارش موج رسا اسماعیل کوثری،در خصوص نقش مدیریت جهادی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اظهار داشت: بحث مدیریت جهادی یعنی انسان باانگیزه، متعهد، متخصص و یعنی کسی که در جهت منافع ملی حرکت می‌کند.

 

وی در ادامه افزود : مدیر جهادی یعنی کسی که اولویت اول آن منافع ملی است و منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح می‌دهد از همین جهت یک مدیر جهادی میتواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

 

فرمانده قرارگاه ثارالله همچنین گفت: کسی که به فکر منفعت خود باشد قطعاً برای پیشبرد اهداف خود دست به اقداماتی می زند که حتی خلاف قانون بوده و مصلحت کشور و مردم خود را نادیده می گیرد.

 

کوثری با بیان اینکه کسی که منفعت جمع را به منفعت خود ترجیح می‌دهد به مرحله جهادی شدن رسیده است خاطر نشان کرد: باید توجه داشته باشیم که شاخص تفاوت میان یک مدیر جهادی و یک مدیر غیر جهادی همین مساله ترجیح منفعت جامعه به منفعت خود است.

 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا صحیح است که در دوران جنگ روحیه جهادی بیشتری میان مدیران بود یادآور شد: فرقی ندارد و مدیران جهادی در هر زمان ممکن است وجود داشته باشند.

 

کوثری در ادامه افزود: در زمان دفاع مقدس از آنجاییکه دشمن مشخص بود و اهداف نیز کاملاً واضح تشریح شده بود، روحیه جهادی مدیران بیشتر شده بود. امیدواریم مدیران و مسئولان ما در این راستا قدم بردارند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر