logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶
[ شناسه خبر : ۹۴۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

هیچ قدرتی نتوانسته اثر جمهوری اسلامی را در منطقه حذف کند/ راهیان نور عظمت نظام اسلامی را نمایش می دهد

هیچ-قدرتی-نتوانسته-اثر-جمهوری-اسلامی-را-در-منطقه-حذف-کند-راهیان-نور-عظمت-نظام-اسلامی-را-نمایش-می-دهد

استاندار زنجان گفت: برخلاف شعارها و رم کردن ترامپ جمهوری اسلامی از ثبات بسیار خوبی در منطقه برخوردار بوده و هیچ قدرتی نتوانسته اثر جمهوری اسلامی را در منطقه حذف کند.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جلسه ستاد راهیان نور استان زنجان، با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س)اظهار داشت: پرستاران و بانوان ما باید افتخار کنند که چنین بانویی الگوی آنها است.

وی با اشاره به سابقه راهیان نور از دوران دفاع مقدس، ادامه داد: برنامه راهیان نور در سال جاری شرایط خاص خود را دارد و در شرایطی قرار داریم که باید مدیریت ما به عنوان سرباز نظام اسلامی باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: ضروری است عظمت و قدرت نظام اسلامی را به دنیا نشان داده و جوانان بدانند که این عظمت و قدرت را داریم و برخلاف شعارها و رم کردن ترامپ جمهوری اسلامی از ثبات بسیار خوبی در منطقه برخوردار بوده و هیچ قدرتی نتوانسته اثر جمهوری اسلامی را در منطقه حذف کند.

مدیران وظیفه داریم این کار را انجام داده و هم در وجدان عمومی و نوجوانان و جوانان استکبار و استبداد ظالم و بدعهد را رسول کنیم چرا که در مقابل اقدامات و حرکات آنها ،کمترین کاری است که می توان انجام داد.

حقیقی افزود: باید نشان دهیم که در چهل سال گذشته از استکبار نترسیده ایم که این امر غرور جوانان را افزایش داده و وحدت ملی را انسجام بیشتری می بخشد.

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند زنان و مردانی بودند که در این چهل سال گذشته هراس نداشته و در مقابل دشمن ایستاده و هنوز هم گوش به فرمان مقام معظم رهبری در مقابل دشمن ایستاده اند.

این مقام مسئول برضرورت به صحنه اجتماعی و مدیریت آوردن جوانان پرشور تاکید کرد و گفت: جوانان باید برای مدیریت آینده تمرین کنند.

استاندار زنجان یکی از راه های نشان دادن عظمت، ایثار،نترسیدن و نهراسیدن اعزام جوانان به راهیان نور است، افزود: ضروری است از همه اقشار برای اعزام اردوهای راهیان نور استفاده شود.

حقیقی گفت: همه موظفیم اینگونه مراسم،برنامه ها و اردوها را جدی گررفته و مدیران وظیفه دارند به این اردوها کمک کنند.

وی از برگزاری جلسه با حضور مدیران مرتبط در محل اردوگاه راهیان نور استان زنجان خبرداد و گفت: جلسه ای نیز با حضور فرمانداران زنجان، ابهر و طارم برگزار شود تا برای تامین خودروهای راهیان نور برگزار شود.

این مقام مسئول برضرورت تعیین تکلیف برنامه راهیان نور و تقسیم بندی وظایف تاکید کرد و گفت: قبل از برگزاری اردوی راهیان نور باید لوازم مورد نیاز تامین شود.

استاندار زنجان برضرورت همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط با راهیان نور تاکید کرد و افزود:وظیفه داریم به نحو مطلوبی خدمات رسانی کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: دغدغه های تامین سخت افزار برنامه راهیان نور با وجود مشخص بودن دستورالعمل در برنامه پنجم توسعه، وجود دارد.

وی با بیان اینکه به موازات برنامه پنج ساله توسعه، برنامه ای در استان زنجان وجود ندارد، افزود: 480 میلیون تومان از سنوات گذشته بدهی به راهیان نور وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات فرهنگی و ساماندهی و حمایت از اعزام کاروان ها مبالغی در نظر گرفته شده و برنامه ریزی و تعداد در این زمینه مشخص است.

معاون تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه،از اعزام 80 مبلغ و مبلغه برای راهیان نور خبرداد و گفت: همکاری لازم در این زمینه انجام می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این جلسه، اظهار داشت: در زمینه در تولید محتوا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان آماده همکاری است.

کاظمی از آمادگی پیام آوران ایثار برای اجرای مطلوب این برنامه خبرداد و گفت: اگر سهمیه ای برای خانواده شهدا در نظر گرفته شود، در این زمینه نیز آماده همکاری هستیم.

 وی اجرای فعالیت های تبلیغی و فضا سازی را مهم عنوان کرد  و افزود: در این زمینه نیز همکاری لازم انجام می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر