logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳
[ شناسه خبر : ۹۴۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت اسکی استان زنجان خبر داد

بازگشایی آزمایشی پیست شب برای پذیرش اسکی بازان در پاپایی/ حضور پارا اسکی کاران زنجان در تمرینات تیم ملی اسکی آلپاین و اسنوبورد جانبازان و معلولان

بازگشایی-آزمایشی-پیست-شب-برای-پذیرش-اسکی-بازان-در-پاپایی-حضور-پارا-اسکی-کاران-زنجان-در-تمرینات-تیم-ملی-اسکی-آلپاین-و-اسنوبورد-جانبازان-و-معلولان-

رئیس هیئت اسکی استان زنجان از بازگشایی آزمایشی پیست شب برای پذیرش اسکی بازان در پاپایی خبر داد.

رضا اژدری آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه هیات اسکی استان زنجان فعالیت‌های خود را در فصل زمستان و با آغاز بارش‌ها افزایش می‌دهد، اظهار کرد: پیست اسکی پاپایی زنجان هم اکنون آماده پذیرش علاقه‌مندان به ورزش اسکی روی برف است.

رئیس هیئت اسکی استان زنجان با اشاره به بازگشایی آزمایشی پیست شب برای پذیرش اسکی بازان گفت: جلساتی نیز برای رفع مشکلات این پیست با مسوولان برگزار شده که امیدواریم منجر به بهبود این رشته ورزشی شود.

وی با اشاره به اینکه هیات اسکی استان زنجان نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای اسکی بازان هر ساله اقدام و دوره‌هایی را برگزار کرده است، تصریح کرد: این دوره‌های ویژه افراد مبتدی و حرفه‌ای و با سطوح مختلف برگزار می‌شود.

اژدری آزاد در ادامه سخنان خود از حضور پارا اسکی کاران زنجان در تمرینات تیم ملی اسکی آلپاین و اسنوبورد جانبازان و معلولین خبر داد و گفت: این اردو در پیست دیزین برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اسکی استان زنجان خاطرنشان کرد: ملی پوشان اردوی خود را در جهت آماده سازی برای حضوری پرقدرت در مسابقات کاپ آسیا آماده می‌کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر