logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۹۴۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

تکریم شهدا و خانواده شهدا یک فریضه و تکلیف است

تکریم-شهدا-و-خانواده-شهدا-یک-فریضه-و-تکلیف-است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تکریم شهدا و خانواده شهدا یک فریضه و تکلیف است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با اعضای مجمع معتمدین خانواده های معظم شهدای استان زنجان اظهار کرد: تکریم شهدا و خانواده شهدا یک فریضه و تکلیف برای همه است و در این راستا ما در آموزه های دینی، سیره اهل بیت و سیره بزرگان تکریم به خانواده شهدا را داریم و نگاه ما بایستی به این خانواده ها ،در حوزه های قضایی، اجتماعی و مدیریتی ، نگاه ویژه باشد.

وی با بیان اینکه مجمع معتمدین خانواده های معظم شهدا در کنار خدمات فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی لازم برای ارائه کمک های فکری و پیگیری لازم در زمینه های مختلف به فرزندان شهدا و ایثارگران  داشته باشد تأکید کرد: امروز ما هرچه قدر از اهداف شهدا دور شدیم آسیب دیدیم و هرچه قدر به این اهداف نزدیک شدیم در انجام مأموریت ها   توفیق داشتیم.

این مقام عالی قضایی استان زنجان بیان کرد: اجرای احکام اسلامی بایستی با قاطعیت اجرا شود که در این صورت ضمن نزول برکات الهی ،آثار بازدارندگی دارد و در اجرای احکام اسلامی نباید هیچ ملاحظه ای به جانب طرفین پرونده  ها صورت گیرد و ما در مجموعه دستگاه قضایی استان برای اجرای دقیق احکام اسلامی  اهتمام ویژه ای داریم.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه با اجرای دقیق قانون گرفتاریهای جامعه بر طرف می شود  خاطرنشان کرد: هر چند ممکن است عده ای از این اقدام قانونی  ناخشنود باشند ، ولی ما در اعمال قانون  به وظیفه خود عمل می کنیم.

در این دیدار رییس و اعضای مجمع معتمدین خانواده های معظم شهدا ی استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های  مجموعه خود نظرات و پیشنهاداتی برای اصلاح امور و اقدام های موثر در برخورد با برخی ناهنجاریها ارائه کردند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر