logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲
[ شناسه خبر : ۹۴۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با موضوع محوری خیانت؛

فیلم کوتاه «فرجام» در زنجان ساخته شد

فیلم-کوتاه-«فرجام»-در-زنجان-ساخته-شد

فیلم کوتاه «فرجام»با موضوع محوری خیانت، توسط پویا بیگدلی در زنجان ساخته شد.

به گزارش موج رسا;  فیلمبرداری فیلم کوتاه «فرجام» به کارگردانی پویا بیگدلی که بر اساس داستانی از «جفری وایت مور» است به کارگردانی پویا بیگدلی به پایان رسید و آماده ارسال به جشنواره‌ها است .

داستان و موضوع محوری فیلم کوتاه «فرجام» خیانت در خانواده است و عوامل اصلی این فیلم شامل بازیگران حسین بوربوری، پریسا تاجیک، تصویربرداری پوریا شاهمرادی، صدابرداری علیرضا ایزدی سرچشمه، گریمور میترا یعقوبی و منش‌گری صحنه حمید محمدی هستند.

 پویا بیگدلی در همین باره ضمن اشاره به اینکه علاوه بر ساخت این فیلم کاری تئاتر «لیلی و مجنون» نیز در آینده نزدیک به روی صحنه خواهد رفت، گفت:  تئاتر لیلی و مجنون به کارگردانی پویا بیگدلی در برلین به روی صحنه می‌رود.

این کارگردان زنجانی گفت: این کار که تئاتر مشترک بین ایران و برلین است که از تاریخ یک اردیبهشت تا 14 اردیبهشت در برلین به روی صحنه می‌رود و همه مراحل قانونی این اجرا صورت گرفته و در صورت یافتن اسپانسر این کار اکران می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین هفته گذشته یک فیلم 100 ثانیه‌ای به نام «الست» ساخته شده و کار ضبط آن به پایان رسید.

 گفتنی است، پویا بیگدلی متولد 15 مرداد ماه سال 1375 است و هم‌اکنون دانشجوی رشته فیلم‌سازی است، از جمله سوابق کاری پویا بیگدلی حضور در جشنواره فیلم رضوی و کسب رتبه نخست، فعالیت در هنر تئاتر و حضور در جشنواره‌های مختلف فیلم‌سازی است و از جمله کارهای قبلی وی شامل روز امتحان، مستند گذر ، خلاء، شهر خاموش است.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ ]
عابی
فرم ارسال نظر