logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۹۴۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ایجرود در گفت‌وگو با موج رسا:

طرح توسعه فولاد ایجرود در فازهای ۲ و ۳ اجرا می‌شود/ پروژه جاده زنجان-بیجار در هفته دولت سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد

طرح-توسعه-فولاد-ایجرود-در-فازهای-۲-و-۳-اجرا-می‌شود-پروژه-جاده-زنجان-بیجار-در-هفته-دولت-سال-۹۸-به-بهره‌برداری-می‌رسد

فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به تصمیم مدیریت کارخانه فولاد ایجرود برای توسعه این کارخانه گفت: طرح توسعه فازهای ۲ و ۳ فولاد ایجرود اجرا می‌شود.

توحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت فولاد ایجرود اظهار کرد: مالک فولاد ایجرود در نظر دارد تا با اجرای طرح توسعه فازهای ۲ و ۳ این کارخانه را راه‌اندازی کند.

وی با بیان اینکه اکنون این کارخانه در تامین مواد اولیه مشکلاتی دارد، ابراز کرد: در خصوص تامین آب این کارخانه نیز مقدمات کار برای اتصال به سد گلابر انجام شده و به نظرم این کار تا یک ماه آینده انجام شود.

فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه برخی از کارگران این کارخانه به دلیل کبود مواد اولیه در مرخصی بودندِ، افزود: بخشی این کارگران دوباره به سرکارهایشان برگشته‌اند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان(پتروشیمی زنجان) نیز گفت: برخی از تجهیرات خریداری شده از آلمان وارد کشور شده و به زودی برای نصب به شهرشتان انتقال خواهد یافت.

سلیمی با بیان اینکه طبق قول اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت از روز نصب نخستین تجهیزات تا بهره برداری بیش از ۲ سال زمان نیاز است، خاطرنشان کرد: یعنی در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری خواهیم بود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاده زنجان-بیجار عنوان کرد: بخش عمده‌ای از این پروژه انجام شده و اعتبارات آن نیز از ردیف اعتبارات ملی تامین می‌شود.

فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه محورهای زنجان-بیجار و زنجان-دندی از یک ردیف اعتبار دریافت می‌کنند، اظهار کرد: با توجه به اهمیت محور زنجان-بیجار برای استان بخش عمده‌ای از اعتبارات صرف تکمیل این پروژه می‌شود.

وی بیان کرد: طبق آخرین اطلاعات دریافتی ما درهفته دولت سال ۹۸ این پروژه تا زرین‌آباد به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

سلیمی با بیان اینکه پیمانکار بخش زرین آباد تا حلب نیز کارها را به خوبی به پیش می‌برد، گفت: سرعت پیشرفت پروژه جاده زنجان-بیجار رضایت بخش است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر