logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶
[ شناسه خبر : ۹۴۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد برگزاری دهه فجر استان زنجان خبرداد

سخنرانی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در راهپیمایی 22 بهمن/ مسیر راهپیمایی 22 بهمن زنجان اعلام شد

سخنرانی-نماینده-مردم-زنجان-در-مجلس-خبرگان-رهبری-در-راهپیمایی-22-بهمن-مسیر-راهپیمایی-22-بهمن-زنجان-اعلام-شد

رئیس ستاد برگزاری دهه فجر استان زنجان گفت: آیت الله دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری سخنران مراسم 22 بهمن زنجان است.

به گزارش موج رسا; سعید حسینی در جلسه شورای هماهنگی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امسال شاهد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت :باید اقدامات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات و برنامه ها انجام گیرد و بستر های لازم برای حضور پرشور مردم فراهم گردد.

  وی در ادامه به  ۱۲ بهمن که سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن است، اشاره کرد و افزود: 12 بهمن امسال با روز جمعه مصادف شده و در این روز ، ابتدا در گلزار شهدای پایین ، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب را داریم و سپس در مصلی خاتم الانبیا سایر برنامه برگزار و در ادامه نماز پر فیض جمعه با حضور اکثریت مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

  این مسئول در ادامه یادآور شد: امسال ایام دهه فجر با ایام فاطمیه مصادف شده و اقدامات انجام گرفته باید متناسب با دو مناسبت باشد و در کنار نصب پرچم ، بنر و پلاکارد های سالگرد پیروزی انقلاب ؛ پرچم های عزاداری ایام فاطمیه نصب شود.  

رئیس ستاد برگزاری دهه فجر استان زنجان افزود :در حاشیه مراسم 12 بهمن امسال برنامه هایی نظیر رژه موتورسواران از مزار تا مزار ، ویزیت رایگان توسط تیم های پزشکی  و یرپایی نمایشگاه های مختلف ، اجرای سرود توسط دانش آموزان و برنامه های دیگر برگزار می شود.

 حسینی با اعلام اینکه همه اقدامات لازم انتظامی ، ترافیکی و امنیتی برای ایام دهه فجر صورت گرفته است،گفت: پیش بینی های لازم  برای برپایی هرچه باشکوه تر راهپیمایی  22 بهمن انجام شده است.  

این مقام مسئول افزود : برای این راهپیمایی در شهر زنجان یک مسیر از چهارراه امیر کبیر به سمت خیابان امام و امامزاده سید ابراهیم (ع) در نظر گرفته شده است. 

 وی ادامه داد: در این راهپیمایی استاد ولی الله کلامی با شعار ها و سرود های انقلابی مارا همراهی خواهند کرد و سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری است./ف

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر