logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۹۴۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامي استان زنجان خبرداد

كشف 5 تن برنج احتكار شده در زنجان

كشف-5-تن-برنج-احتكار-شده-در-زنجان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامي استان از كشف 5 تن برنج و 35 كيلو برنج احتکار شده به ارزش بيش از 500 ميليون ريال خبر داد.

جعفر رحمتي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار كرد: در پي كسب خبري مبني بر احتكار اقلام و كالاي اساسي مردم توسط  يك محتكر سريعاً‌ موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان زنجان قرار گرفت.

وي تصريح كرد: با كار اطلاعاتي صورت گرفته يك انبار احتكار كالا در شهر زنجان  شناسائي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي و با همكاري اداره تعزيرات از اين انبار بازديد به عمل آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامي استان زنجان بيان كرد: ماموران موفق شدند در بازرسي از اين انبار كالا در مجموع 5 تن و 35 کیلو انواع برنج خارجي، احتكار شده كشف كنند.

رحمتی تاكيد كرد: پليس با كساني كه بخواهند در بازار اختلال ايجاد كرده و با احتكار مايحتاج مردم، قيمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد مي‌كند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از كشف 11 رأس گاو قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در اين شهرستان خبر داد.

وي همچنين از كشف دام زنده قاچاق خبرداد و افزود: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا، مأموران پليس آگاهي  با همكاري پليس راه آهن اين فرماندهي حين كنترل محورهاي مواصلاتي استان به يك دستگاه كاميون مشكوك و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف كردند.

رحمتي افزود: مأموران در بررسی مدارک راننده و در بازرسي اين كاميون 11 رأس گاو فاقد مجوز حمل كشف كردند.

وي با اشاره به توقيف كاميون و معرفي متهم به مراجع قضائي، تصریح کرد: کارشناسان ارزش دام هاي قاچاق كشف شده را 15 ميليارد ريال برآورد كردند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر