logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۳
[ شناسه خبر : ۹۴۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
از سوی تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

فراخوان جشنواره قلم انقلابی منتشر شد +جزئیات

فراخوان-جشنواره-قلم-انقلابی-منتشر-شد-+جزئیات

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: فراخوان جشنواره قلم انقلابی منتشر شد و علاقه مندان می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی به تشکیل یک جبهه گسترده روی آورده و همه توان خود را در این مسیر به کار گرفته، برای حفظ انقلاب و پیشبرد آن به سمت آرمان‌ها، تشکیل یک جبهه قدرتمند از سوی تمامی نیروهای انقلابی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های نیروهای انقلابی در کشور، بسیار بالا و کم‌نظیر است،ادامه داد: در صورت هم‌افزاشدن این ظرفیت‌ها و جهت‌دهی آنها به سوی موضوعات اصلی و مورد نیاز انقلاب، به طور قطع حرکت انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف شتاب ‌خواهد گرفت و موانع بر سر راه یکی پس از دیگری کنار زده می‌شود.

این مسئول بیان داشت: رسانه‌های انقلابی در کشور از جمله ظرفیت‌های این جبهه به حساب می‌آیند و باید بیش از پیش، اهمیت و نقش تأثیرگذار و تعیین‌کننده آنها مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: تمامی رسانه‌های با ماهیت و رویکرد انقلابی برای کمک به جریان و جبهه انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبار و اثربخش بودن در مسیر شتاب‌دهی به حرکت انقلاب اسلامی به سمت آرمان‌ها؛ باید اولاً از تفرقه پرهیز کنند و یک آهنگی، هم‌سویی و هم‌افزایی را به عنوان اصل حاکم مورد توجه قرار دهند و ثانیاً دچار انفعال و سرخوردگی نشوند، با روحیه و نشاط انقلابی و امیدوار به آینده‌ای به مراتب بهتر از امروز برای جبهه انقلاب اسلامی، رسالت رسانه‌ای خود را به عنوان یک رسانه متعلق به جبهه انقلاب اسلامی دنبال کنند.

حجت الاسلا صفی یاری خاطرنشان کرد: به همین منظور اولین جشنواره قلم انقلابی در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود و این جشنواره فرصتی ارزشمند برای هنرنمایی و ظهور استعداد های رسانه ای در بخش ها و رشته های مختلف خبری است.

وی با اشاره به رویکرد های اصلی این جشنواره، افزود: بزرگداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین رسالت انقلابی رسانه ها مکتوب و مجازی از رویکردهای این جشنواره محسوب می شود.

این مسئول محورهای اصلی جشنواره را مطالبه گری و عملیاتی شدن مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تبیین مکتب فکری امام با قرائت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنوان کرد و گفت: مختصات و شاخصه های اسلام ناب محمدی در تقابل با اسلام آمریکایی، شاخصه های انقلابی گری از نگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و کارنامه سیاه شیطان بزرگ در ایران از دیگر محورهای این جشنواره است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده و انقلاب اسلامی و سند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را از دیگر محورهای این جشنواره عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب های گزارش خبری – تحلیلی،مصاحبه و یادداشت به دبیرخانه ارسال کنند.

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به قوانین و شرایط ارسال اثر به این جشنواره، افزود: هر شرکت کننده می‎تواند در هر بخش حداکثر ۲ اثر ارسال کند.
وی ادامه داد:شرکت کنندگان در هر بخش باید مستندات خود را به صورت حضوری به اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان واقع در زنجان – جاده گاوازنگ- مجتمع ادارات- جنب بنیاد شهید و امور ایثارگران- اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، واحد روابط عمومی ارائه کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: آثار باید از تاریخ یک فروردین تا 27 اسفند ماه سال جاری در یکی از نشریات مکتوب یا مجازی به انتشار برسد.
وی با بیان اینکه آثار باید در نسخه و با معرفی نامه مدیر مسئول رسانه انجام شود،افزود: آثار دیجیتالی باید با وضوح تصویر ۳۰۰ dpi و فرمت jpeg ارسال شوند و حجم هر اثر نباید از ۵ مگابایت بیشتر باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد:پر کردن فرم مخصوص ثبت‌نام و ارسال اثر به منزله پذیرش تمامی قوانین و مقررات مندرج در آیین نامه جشنواره است و رعایت نکردن قوانین و مقررات جشنواره به منزله انصراف و مسئولیت خسارت های مادی و معنوی آن به عهده شرکت کننده است.
وی با اشاره به گاه‌شمار جشنواره “قلم انقلابی”،گفت:فراخوان جشنواره از ۱۸ دی ماه بوده و مهلت ارسال آثارتا ۲۸ اسفند ماه سال جاری است.

حجت الاسلام صفی یاری خاطرنشان کرد: انتخاب و داوری، ۱۵ لغایت ۱۹ فروردین سال آینده انجام شده و اختتامیه ۲۰ فروردین سال آینده برگزار می شود.

وی جوایز نفرات برتر هر بخش را مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ ریال عنوان کرد و گفت: نفرات دوم هر بخش ۳۰۰۰۰۰۰ ریال
و نفرات سوم هر بخش ۲۰۰۰۰۰۰ ریال دریافت می کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر