logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵
[ شناسه خبر : ۹۴۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

راه های اصلی استان زنجان چهار خطه می شود/وضعیت مطلوب راه های زنجان

راه-های-اصلی-استان-زنجان-چهار-خطه-می-شود-وضعیت-مطلوب-راه-های-زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اکثر محورهای ترافیکی استان برنامه توسعه در پیش رو است و راه های اصلی چهار خطه می شود.

به گزارش موج رسا; مسعود بیات منش در جمع خبرنگاران استان زنجان در خصوص پروژه های نیمه تمام استان زنجان به ویژه کتابخانه مرکزی، اظهار داشت: زمین دولتی در اختیار امور کتابخانه ها گذاشته شد که برآورد 20 میلیارد تومان برای احداث آن اعتبار نیاز بود.

بیات منش با بیان اینکه به دلیل کمبود اعتبار ساخت آن متوقف شد، افزود: در حال حاضر مطالعات انجام شده و دنبال سرمایه گذار در این زمینه هستیم.

وی گفت: برخی از این پروژه ها قابل درآمدزایی است که تلاش می شود این پروژه ها واگذار شود.

این مسئول با اشاره به پروژه های نیمه تمام راه، خاطرنشان کرد: همه راه های استان زنجان از سطح سرویس ترافیک درجه یک برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: اکثر محورهای ترافیکی استان برنامه توسعه در پیش رو است و راه های اصلی چهار خطه می شود.

بیات منش ادامه داد: 320 کیلومتر پروژه بزرگ راهی در دست کار بوده و 240 کیلومتر راه فرعی اصلی می شود و 300 کیلومتر راه روستایی نیز به پیمانکار واگذار می شود.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب راه های استان زنجان، گفت: گاهی کم لطفی در خصوص راه های استان می شودو از تعابیری همچون قتلگاه استفاده می شود در حالی که این موضوع درست نبوده و عوامل دیگری در تصادفات دخیل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه های استان زنجان در ادامه اظهار داشت: آزاد راه زنجان- قزوین105 کیلومتر است که از سال گذشته،بهره برداری از این آزاد راه به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شده است.

عبدالحسین علی اکبری یادآور شد: خوشبختانه از محل درآمدهای نزدیک به 105 کیلومتر نیوجرسی را بسته ایم که مجوز اجرای 30 کیلیومتر در آزاد راه اخذ شده و عملیات اجرایی از سال آینده اجرایی می شود.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات استانی 14 میلیارد تومان و 80 میلیارد تومان اعتبارات ملی برای حوزه حمل و نقل اخذ شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر