logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۹۴۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

نقش رسانه ها در حفظ ارزشها و دفاع از حریم دین بسیار اثر گذار است

نقش-رسانه-ها-در-حفظ-ارزشها-و-دفاع-از-حریم-دین-بسیار-اثر-گذار-است

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به نقش رسانه ها در حفظ ارزشها گفت: نقش رسانه ها در  حفظ ارزشها و دفاع از حریم دین بسیار اثر گذار است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعيل صادقی نیارکی در دیدار با  اعضای سازمان  بسیج رسانه استان زنجان اظهار كرد: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هر چه قدر هم باشد کم است ، چرا که خونهای پاکی که به پای انقلاب ریخته شده بسیار ارزشمند است  و مقایسه خدمات شهدا  قابل مقایسه با خدمات امروزی نیست  و خدمتگزاری به نظام زمان نمی شناسد چرا که توفیق خدمت به نظام یک افتخار است و ما در این زمینه  عقب هستیم .

وی با  تأکید  بر اینکه سرمایه اصلی نظام مردم هستند بیان داشت: ما یک وظیفه  اصلی یعنی تحکیم مبانی جمهوری اسلامی داریم که اگر در این مسیر حرکت و تلاش نکنیم دشمن  برای اجرای برنامه های شوم  خود  حرکت خواهد کرد .

رئیس شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد :کار رسانه  با  بهره گیری از  هنر، جذاب و مخاطب پسند است و رسانه ها بایستی حضوری فعال و هنرمندانه  در میدان داشته باشند و در این راستا بیان مشکلات مردم و پیگیری آن از مسئولین برای حل مشکلات از رسالت رسانه است و در حقیقت مطالبه گری در ذات رسانه است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان  خاطر نشان کرد : دشمن با تمام قدرت ارزشهای اسلامی را نشانه گرفته و برخی در داخل هم پیاده نظام دشمن هستند که در این خصوص نقش رسانه ها  در حفظ ارزشها و دفاع از حریم دین بسیار اثر گذار است .

این مقام عالی قضایی استان تأکید کرد :اندیشه و تفکر بسیجی بایستی بدون گرایش به جریان خاصی صرفا برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی   باشد و بدون نگاههای سیاسی با استفاده از  اندیشه بسیجی می شود کارهای مهمی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه رسانه های استان آن پویایی و نشاط لازم  را ندارند  افزود :با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم  تلاش و فعالیت  برای بیان دستاوردها انقلاب به آحاد مردم  از رسانه ها مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد

در این دیدار رییس و اعضای سازمان بسیج رسانه استان گزارشی از  اقدامات و برنامه های مجموعه خود ارائه کردند .

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر