logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۹۳۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مدیران همراه با سیاست عملیاتی مدیریت استان انتخاب می‌شوند/ باید از حضور جوانان در کنار مدیران استفاده کرد

مدیران-همراه-با-سیاست-عملیاتی-مدیریت-استان-انتخاب-می‌شوند-باید-از-حضور-جوانان-در-کنار-مدیران-استفاده-کرد

استاندار زنجان با اشاره روند انتخاب مدیران استان گفت: مدیران همراه با سیاست عملیاتی مدیریت استان انتخاب می‌شوند.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی در دیدار با نخبگان و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ایده‌ها باید طوری باشد که با مختصات شرایط و اجتماع بتوان آن را اجرایی کرد، اظهار داشت: البته در این زمینه جنسیت نیز فرقی ندارد و باید از ظرفیت‌های همه جوانان استفاده کرد.

وی ابراز کرد: هر یک از افراد جامعه وظیفه‌ای دارد که باید به درستی آن را انجام دهد، در همین راستا جوانان نیز وظایفی دارند که باید آن‌ها را باور کرد و میدان عمل داد.

استاندار زنجان با بیان اینکه معنای باور کردن جوان این نیست که خودش بدون همراهی باید تمامی کارها را انجام دهد، خاطرنشان کرد: باید از حضور این جوانان در کنار مدیران استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیرانی که با سیاست عملیاتی مدیریت استان همراه باشند انتخاب خواهند شد، عنوان کرد: مدیران باید در بین مردم حضور داشته باشند، از پشت میز بیرون بیایند، انتقاد‌پذیر بوده و در اتاقشان به روی مردم باز باشد.

وی تصریح کرد: مدیرانی که انتخاب کرده‌ام از نظر خودم شایسته‌تر هستند و در آینده سه نفر از مدیران خانم و چند مدیر آقا را معرفی خواهیم کرد.

حقیقی با بیان اینکه غیر از بازدید ۴۰ مکان شهری و روستایی که تاکنون انجام شده، از 12 اداره کل نیز بازدید خواهد شد، گفت: در طول هفته های آتی از رسانه‌ها نیز بازدید خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های اولویت‌دار احصا شده اند تا تکمیل و اجرایی شوند، ادامه داد: باید به جای ایجاد کارخانجات متعدد، چرخه تولید محصولات در استان تکمیل شود زیرا فرآوری و تکمیل یک محصول و فروش آن بسیار ارزشمندتر است.

استاندار زنجان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان اظهار کرد: زنجان دارای ظرفیت‌های تاریخی عظیمی است و این استان با وجود علما و شهدای بسیار فاخری که دارد باید از المان های شهری مناسب برای معرفی بیشتر این استان برخوردار باشد.

وی بیان کرد: برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل کارخانجات مشکل‌دار، راه‌اندازی شهرک برق و آی‌تی در زنجان بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان، تکمیل پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران و برقراری پروازهای متعدد در فرودگاه زنجان به منظور تسهیل در حضور سرمایه گذاران از مواردی است که در استان دنبال می‌کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر