logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۹۳۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون وزیر ورزش و جوانان:

4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد/ توسعه ورزش در مناطق محروم تا پایان سال 99

4-هزار-پروژه-نیمه-تمام-ورزشی-در-کشور-وجود-دارد-توسعه-ورزش-در-مناطق-محروم-تا-پایان-سال-99

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد.

به گزارش موج رسا; ژاله فرامرزیان امروز در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی زرین شهر زرین رود شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه چهار هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان امسال تجهیز خانه های ورزش روستایی و همچنین ایجاد چمن مصنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تا پایان سال 1399 و با همکاری دستگاه‌های مختلف توسعه ورزش در مناطق محروم را پیگیری خواهیم کرد، تصریح کرد: مجموعه ورزشی این شهر را نیز که نیاز به تعمیرات دارد را تجهیز و تعمیر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کار انجام شده در این مجموعه ورزشی که به صورت مردمی و خیرانه صورت گرفته بسیار ارزشمند است، گفت: این قبیل اماکن ورزشی برای کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم است.

فرامرزیان در پایان با اشاره به اینکه خود مردم نیز به جهت مردمی بودن این مجموعه های ورزشی نهایت همکاری را برای حفظ و توسعه آن انجام خواهند داد، ابراز کرد: وزارت ورزش و جوانان نیز در این زمینه همکاری لازم را انجام خواهد داد.

علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم با تقدیر از احداث مجموعه های مردمی ورزشی، اظهار کرد: این مجموعه ورزشی استاندارد بسیار بالا و کیفیت خوبی دارد.

وی با بیان اینکه امروز نیاز به بخش خصوصی برای انجام کارها هستیم، ابراز کرد: دولت توجه ویژه و تمهیدات بسیار خوبی برای توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار در نظر گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اشاره به اینکه ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه‌گذاری در بخش ورزش در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: توسعه ورزش در مناطق روستایی به صورت ویژه در این تسهیلات دیده شده است.

خلیلی همچنین با اشاره به اینکه امروز در ورزش هزینه کرد ضروری است، ابراز کرد: اداره کل ورزش و جوانان برای احداث مجموعه های ورزشی کمک های لازم  را انجام خواهد داد

احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه این شهرستان دارای قهرمانان بسیار خوب ورزشی است، عنوان کرد: مناطق مختلف ایران دارای استعدادهای ورزشی و علمی بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: در صورت توجه به مناطق محروم این استعدادها هرچه بیشتر شکوفا خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مناطق محروم باید بیشتر دیده شوند، تصریح کرد: این منطقه از استان زنجان از دارا بودن امکانات ورزشی محروم است.

بیگدلی در پایان ابراز کرد: باید زمینه را برای کار بخش خصوصی فراهم کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر