logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۹۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد

39 پروژه مهم و دارای اولویت برای استان زنجان تعریف شده است/ سهم گردشگری در اقتصاد و اشتغال احصاء شود

39-پروژه-مهم-و-دارای-اولویت-برای-استان-زنجان-تعریف-شده-است-سهم-گردشگری-در-اقتصاد-و-اشتغال-احصاء-شود

استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت برندسازی بر اساس ظرفیت‌های استان گفت: اجرای طرح برندسازی شهری در زنجان ضروری است.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه بررسی و تعیین برند شهری زنجان اظهار داشت: اجرای طرح برندسازی شهری در زنجان ضروری است و با توجه به ظرفیت‌های بالای استان، پتانسیل کافی برای برندسازی شهری در زنجان وجود دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به سابقه تاریخی و ظرفیت‌های بالای استان زنجان در حوزه‌های مختلف، برندسازی باید قالب عملیاتی به خود بگیرد و با آینده نگری و برنامه‌ریزی، برندها و المان‌های شهری مناسبی در زنجان طراحی و نصب شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید با اولویت بندی پروژه‌ها، از هدر رفتن منابع و سرمایه‌های محدود جلوگیری شود بیان کرد: مواردی که برای استان کارکرد بیشتری دارد اجرا شوند.

وی با اشاره به اینکه 39 پروژه مهم و دارای اولویت برای استان زنجان تعریف شده افزود: در تلاش برای اتمام و بهره برداری از آن‌ها هستیم تا تحول اساسی در توسعه استان ایجاد شود.

حقیقی بیان کرد: در راستای توسعه بخش گردشگری در زنجان، 10 اتوبوس گردشگری برای معرفی جاذبه‌های ویژه استان به گردشگران داخلی و خارجی راه اندازی خواهد شد.

وی ابراز کرد: با اجرای طرح‌های جدید می توان سهم بالای حوزه گردشگری در اشتغال و اقتصاد استان را احصاء کرد.

استاندار زنجان ابراز کرد: تکمیل و راه اندازی شهرک برق و آی‌تی بدلیل تولید حدود 70 درصد از لوازم برقی صنعتی و سنگین کشور در استان زنجان اهمیت بالایی دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید با اجرای طرح‌های عملیاتی، دستاوردهای پژوهشی استان را به سمت رقابت‌های اقتصادی و تولید ثروت در جامعه سوق دهیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر