logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۹۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در گفت‌وگو با موج رسا مطرح شد

احتمال ماندن روسای بازنشسته در هیئت‌های ورزشی/ نظر قطعی وزارت ورزش تا پایان هفته اعلام می‌شود/ افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان شاید وقتی دیگر

احتمال-ماندن-روسای-بازنشسته-در-هیئت‌های-ورزشی-نظر-قطعی-وزارت-ورزش-تا-پایان-هفته-اعلام-می‌شود-افتتاح-ورزشگاه-15-هزار-نفری-زنجان-شاید-وقتی-دیگر

معاون ورزش و جوانان استان زنجان از احتمال ماندن روسای بازنشسته هیئت ها در سمت هایشان خبر داد.

محمدعلی حمزه پور در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش استان اظهار کرد: در این مجمع مهران زرگری به مدت چهار سال دیگر در سمتش ابقا شد.

وی با بیان اینکه مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام یکی از مجامع با کاندیداهای زیاد بود، ابراز کرد: این مجمع با حضور رئیس فدراسیون در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بیان کرد: در آینده برگزاری مجامع شطرنج و اسکیت را در پیش رو داریم که هنوز زمان قطعی آن مشخص نشده است.

وی در مورد وضعیت روسای بازنشسته هیئت ها نیز گفت: برای تعیین تکلیف روسای این هیئت ها منتظر اعلام نظر وزارت ورزش هستیم.

حمزه پور با اشاره به اینکه به احتمال فراوان این افراد ماندنی شوند، خاطرنشان کرد: به هر حال برای تعیین تکلیف نهایی منتظر اعلام نظر وزارتخانه خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه هماهنگی های وزارت ورزش با دیوان محاسبات در حال انجام است، عنوان کرد: به نظر می رسد تا پایان این هفته کثعیت این افراد مشخص شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار کرد: روسای بازنشسته هیئت های ورزشی در استان 14 نفر هستند.

وی در خصوص افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان در پایان امسال نیز ابراز تردید کرد و گفت: افتتاح این ورزشگاه منوط به تامین اعتبار است.

به گزارش موج رسا، طرح مطالعات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در سال 83 و عملیات اجرایی آن از سال 84 آغاز شده که طبق آخرین اظهارنظرهای مسئولان ورزشی استان قرار بود تا پایان امسال به بهره برداری برسد که باید دید این اما و اگرها این پروژه را به کدام مسیر هدایت خواهد کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر