logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۹۳۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری قزوین:

آیت‌الله شاهرودی از ارکان نظام جمهوری اسلامی بود/ سپاه همچون کوهی در مقابل هجمه‌ های دشمن ایستاده است

آیت‌الله-شاهرودی-از-ارکان-نظام-جمهوری-اسلامی-بود-سپاه-همچون-کوهی-در-مقابل-هجمه‌-های-دشمن-ایستاده-است

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: آیت‌الله هاشمی شاهرودی از ارکان نظام جمهوری اسلامی بود و در عمل کنار مقام معظم رهبری ایستاد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام نورالله قدرتی در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در زنجان، اظهارداشت: علما و فقهای شیعه مرزبانان خط اول، مرزبانان مرز عقیده و باور و اندیشه جامعه اسلامی محسوب می شوند.

وی ادامه داد: علمای شیعه گاهی با موضع و گاه با جدال منطقی راه حق و حقیقت را به ما نشان می دهند.

این مسئول بیان داشت: دشمن همواره در فضای مجازی به دنبال تخریب نیروهای نظامی و امنیتی از جمله سپاه و بسیج بوده است چرا که سپاه همچون کوهی در مقابل هجمه‌های دشمن ایستاده است.

رئیس کل دادگستری قزوین با اشاره به هجمه دشمن به علما،افزود: به این دلیل که علما به عنوان مرزبانان حق و حقیقت محسوب می شوند،همواره مورد حمله دشمنان قرار می گیرند.

حجت الاسلام  قدرتی با اشاره به فتنه سال 1388 شکل،گفت: اگر ارشادات مقام معظم رهبری و علما نبود،معلوم نبود که چه اتفاقی در کشور رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه دشمن آمده بود تا با تمام قوا آخرین ضربه را به جمهوری اسلامی وارد کند،افزود: اما هدایت‌های مقام معظم رهبری، فتنه دشمنان را خنثی کرد.

این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره آیت ‌الله هاشمی شاهرودی،گفت: آن مرحوم در مباحث معمول و ماخوذ فقهی دستی بر آتش است و در سال 1371 با حکم مقام معظم رهبری همراه گروهی مسائل فقهی را مورد بررسی قرار دهد که نتیجه آن ماموریت حدود 100 جلد مجله فقه اهل بیت (ع) است که به زبان عربی و فارسی چاپ شده است.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی شاهرودی از ارکان نظام جمهوری اسلامی بود و در عمل کنار مقام معظم رهبری ایستاد.

رئیس کل دادگستری قزوین همچنین با اشاره به وجود 15 میلیون پرونده در دستگاه قضایی کشور گفت: در استان قزوین نیز سال قبل 260 هزار پرونده وجود داشت که با این حساب باید ببینیم که مسائل بانکی، اقتصادی، خانوادگی و ... چقدر با فقه انطباق دارد//ن.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر