logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۶
[ شناسه خبر : ۹۳۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

ورزشکاران و مدال آوران استان در سال 98 تجلیل می‌شوند/ لزوم معرفی واحدهای صنعتی و تولیدی توانمند برای حمایت از ورزش

ورزشکاران-و-مدال-آوران-استان-در-سال-98-تجلیل-می‌شوند-لزوم-معرفی-واحدهای-صنعتی-و-تولیدی-توانمند-برای-حمایت-از-ورزش

استاندار زنجان با اشاره به لزوم حمایت از ورزش گفت: ورزشکاران و مدال آوران استان در سال 98 تجلیل می‌شوند.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی شامگاه شنبه در دیدار با جامعه ورزش استان با بیان اینکه جوانان به منزله ثروت و فرصت برای هر کشور هستند، اظهار کرد: توجه ویژه به مسائل جوانان یک اولویت است و باید با اقدامات مناسب تلاش کنیم که جوانان از زندگی در این جامعه احساس شعف و اشتیاق داشته باشند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه اگر به جوانان توجه کنیم، کشور موفق خواهد شد، تصریح کرد: جوانان و قهرمانان ورزشی از سرمایه های مهم مادی و معنوی کشور هستند و باید با ایجاد محیطی سالم و بانشاط زمینه ایجاد شعف و اشتیاق زندگی در این قشر گسترش یابد.

وی با بیان اینکه احصاء و توسعه سرانه ورزشی استان اهمیت فراوانی دارد، گفت: بر اساس قانون، دستگاه های اجرایی می توانند یک درصد از اعتبارات خود را به امر ورزش اختصاص دهند که با توجه به اهمیت بخش ورزش در استان، بر اساس توافق بعمل آمده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، این امر در بودجه تمامی دستگاه های اجرایی استان در نظر گرفته خواهد شد.

حقیقی بیان کرد: 27 صدم ارزش افزوده استان نیز که مبلغی بالغ بر 13 میلیارد تومان است بر اساس قانون باید برای اجرای پروژه های عمرانی هزینه شود که برای این بخش از بودجه نیز باید پروژه های لازم تعریف و کارسازی شود.

وی با بیان اینکه جذب حامیان مالی از سوی فعالین حوزه صنعت و تولید استان نیازمند تعریف طرح های عملیاتی قابل اجرا است، عنوان کرد:مدیرکل ورزش و جوانان باید اسامی واحدهای صنعتی و تولیدی استان را که توان حمایت از رشته های ورزشی را دارند و رشته های ورزشی قابل پشتیبانی را معرفی کند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه قهرمان ماندن در جامعه و عدم وابستگی مدال آوران به هیچ دستگاه و ارگان بسیار مهمتر از کسب عناوین قهرمانی است، ابراز کرد: شناسنامه ورزشی هر شهر، هر روستا و هر بخش باید تدوین شود و ایجاد بانک اطلاعاتی اماکن ورزشی و توانمندی های ورزشکاران ضروری است.

وی با بیان اینکه از ورزشکاران و مدال آوران استان در سال 98 تجلیل خواهد شد، گفت: بخش ورزش از اولویت های مهم استان است و شخصا تلاش در راستای سربلندی و موفقیت جوانان استان را عبادت می دانم.

حقیقی تصریح کرد: حفظ منزلت پیشکسوتان ورزشی، تشکیل هیئت های اندیشه ورزش در حوزه ورزش و جوانان، اختصاص اماکن ورزشی استان برای توسعه ورزش کارمندان و توجه ویژه به ورزش همگانی از دیگر مواردی است که باید به آن توجه داشت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر