logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۹۲۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

جمع آوری 4.8 میلیارد تومان صدقه در استان زنجان

جمع-آوری-4.8-میلیارد-تومان-صدقه-در-استان-زنجان-

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع آوری 4.8 میلیارد تومان صدقه در استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری در دیدار با مدیر کل ثبت احوال استان با تبریک یکصدومین سالروز تاسیس ثبت احوال به پرداخت صدقات از طریق درگاههای الکترونیکی و ترویج فرهنگ پرداخت الکترونیک  صدقات تاکید کرد.

صفری  با تاکید بر ضرورت ساماندهی صندوق‌های صدقات، گفت: ترویج پرداخت صدقات الکترونیکی، در اولویت کاری کمیته امداد قرار دارد، زیرا پرداخت صدقات به روش پیامکی و الکترونیکی، کم‌هزینه‌تر و سریع‌تر است.

وی با اشاره به مزیت‌های صدقات الکترونیکی، افزود: خیران و حامیان می‌توانند با استفاده از روش‌های جدید و از طریق کارت‌های اعتباری با پرداخت سریع و آنی صدقات و نذورات خود ما را در سرعت یاری‌رساندن به نیازمندان کمک کنند.

صفری با اشاره به اینکه خیران ونیکوکاران  استان  کمک ها ومساعدتهای خوبی  را در بخشهای  مختلف  تا به امروز داشته اند، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون  بیش از 4میلیاردو 800میلیون تومان کمک های صدقات مردم شریف استان زنجان جمع آوری و برای درمان بیماران، کمک به معیشت نیازمندان، خرید و تعمیر مسکن، جهیزیه، تحصیل نیازمندان ومددجویان  تحت حمایت هزینه شده است.

وی یادآور شد: هم استانی‌ها  عزیزمی‌توانند با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت، دستگاه کارت‌خوان عمومی (pos)، تلفن گویای  ۰۹۶۸۸۷۷ و از طریق نرم‌افزارهای سکه، بله سنا و تلفن‌های همراه و صدقه پیامکی # 024*8877* کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان  تحت حمایت این نهاد مقدس اقدام کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر