logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۹۲۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

ضعف عملکرد سازمانهای نظارتی بر قیمت کالاها/ دشمن بدنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب است

ضعف-عملکرد-سازمانهای-نظارتی-بر-قیمت-کالاها-دشمن-بدنبال-ناکارآمد-نشان-دادن-انقلاب-است

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه افزایش قیمت‌ها به بهانه افزایش قیمت دلار اتفاق افتاد گفت: با کاهش قیمت دلار قیمت کالاها کاهش نیافته و این مشکل ضعف عملکرد سازمانهای نظارتی را نشان می‌دهد.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در هفته گذشته در جمع عده‌ای از خانواده‌های شهدا مطالب مهم و اساسی خطاب به مسئولین و مردم بیان فرمودند که مورد توجه جدی قرار گیرد اظهار کرد: فتنه 88 توطئه‌ بود که با نقشه آمریکا و انگلیس و رژیم جعلی صهیونیسم و عربستان به پا شد که در این فتنه نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمود 3 تا 4 سال شب و روز برای اجرای این فتنه کار کردند نقشه کسیدند و نقشه خود را در دی ماه سال 96 به مرحله ظهور رساندند.

امام جمعه زنجان بیان کرد: به نظر خودشان کار تمام شده بود و تعابیری که وزیر خارجه و رئیس جمهور آمریکا کار انقلاب به پایان رسید و تمام شد ولی به حول و قوه خداوند و حضور هوشیارانه مردم در صحنه این توطئه نیز خنثی شد.

وی ابراز کرد: مقام معظم فرمودند که دشمن از دشمنی خود هنوز دست نکشیده است.

آیت الله خاتمی بیان کرد: تعابیر دشمن در مورد انقلاب این است که نمی‌گذاریم ایران پیروزی چهلمین سال انقلاب خود را جشن بگیرد و توطئه‌های مختلفی انجام دادند که یکی از این توطئه‌ها خروج از برجام بود.

وی در بخشی از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توطئه‌های دشمنان افزود: رهبر کبیر انقلاب فرمودند که اگر چه نقشه دشمن لو رفته است اما همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند زیرا آمریکا دشمنی خبیث و حیله‌گر است و ممکن است در فکر فریب باشد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به جنگ اقتصادی و معیشتی اشاره کردند که مورد توجه جدی خود قرار دهیم بیان کرد: وزیر آمریکا نیز گفته بود که در این فشار اقتصادی به قدری فشارمان جدی است که مردم ایران نانی برای خوردن پیدا نمی‌کنند و مجبور هستن به آمریکا التماس کنند تا برایشان نان بدهیم.

وی تصریح کرد: در جنگ معیشتی دشمن هر کاری که بتوانند انجام می‌دهد که مردم ایران را در تنگنا قرار دهند.

آیت الله خاتمی در ادامه نیز با اشاره به افزایش قیمت کالاها افزود: به بهانه افزایش قیمت دلار قیمت اجناس نیز افزایش یافت و در حال حاضر قیمت دلار کاهش یافته ولی قیمت کالاها کاهش نیافته است.

وی خاطر نشان کرد: این مشکلات یک مقدار به ضعف نظارتها برمی‌گردد و یک مقدار نیز بی‌انصافی برخی‌ها برمی‌گردد.

امام جمعه زنجان افزود: مقام معظم رهبری در این رابطه خطاب به مسئولین و مردم فرمودند کاری نکنید که خواسته یا ناخواسته راهی که دشمن می‌خواهد را بروید.

وی ابراز کرد: جنگ رسانه‌ای از دیگر اهداف دشمن است که علیه انقلاب اسلامی پیش گرفتند و بدنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب هستند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر