logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۹۱۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به منظور تسریع درامر فقر زدایی انجام شد

انعقاد 42 تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و دستگاههای استان زنجان

انعقاد-42-تفاهم-نامه-همکاری-بین-کمیته-امداد-و-دستگاههای-استان-زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور استفاده از ظرفیت دستگاههای استان برای خدمت رسانی بهتر  به جامعه هدف وتسریع در امر فقر زدایی 42تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد ودستگاههای استان منعقد شده است.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری رویکرد حوزه بازرسی مرکز را کمک و تبدیل تهدیدها به فرصت ها وضعف ها به قوتها بیان کرد و اظهار داشت: خود مراقبتی و وجدان بیدار  وآگاه می تواند  انسان را به سمت حیات  طیب هدایت کند.

وی رویکرد استان را چابک سازی ،شایسته سالاری  وشایسته گزینی براساس تحلیل عملکردها دانست و افزود: پرهیز از تشریفات زائد،نهادینه شدن فرهنگ درست مصرف کردن،فرهنگ خودکنترلی  ونظم وانضباط اداری وتقویت همکاریهای بین بخشی  وبرون سازمانی ازرویکردهای اولویت دار در امداد استان زنجان است.

صفری گفت: 67 درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان را زنان و33درصدآن را مردان تشکیل میدهند ودربیش از 91درصد  روستاهای استان خدمات کمیته امداد به مددجویان ارائه می شود که به همین منظور طی دوسال اخیر 42تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداداستان وسایر دستگاهها برای استفاده از ظرفیت دستگاههای استان برای کمک به رفع مشکلات وتسریع در امر فقر زدایی منعقد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تاکیدکرد: عنصر اعتماد واطمینان بالاترین کار برای کارگزاران کمیته امداد است واگر این اعتماد تقویت شود مشارکت خیران در برنامه های امداد افزایش یافته  وفرهنگ خیر واحسان در جامعه نهادینه می شود.که با همین رویکرد در حال حاضر میانگین سرانه ایتام به 343هزار ومحسنین به 167هزارتومان رسیده است.

وی توجه به اسناد بالادستی را از مهمترین رویکردهای استان دانست وگفت: کار کمیته امداد فرهنگی است وبرای اینکه بهبود مستمر اتفاق بیفتد بایستی  اموزشهای اثربخش جدی گرفته شود  وبا مدیریت ونگاه جهادی وتقویت روحیه همدلی وهم افزایی  در خدمت به محرومان ونیازمندان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر