logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۹۱۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

بازاریان و اصناف انصاف را رعایت کنند/ با پایین آمدن قیمت دلار انتظار کاهش قیمت‌ها را داریم

بازاریان-و-اصناف-انصاف-را-رعایت-کنند-با-پایین-آمدن-قیمت-دلار-انتظار-کاهش-قیمت‌ها-را-داریم

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به وضعیت بازار گفت: بازاریان و اصناف انصاف را رعایت کنند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به هشتم ربیع سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: امام حسن عسکری جزو جوان‌ترین امامان معصوم بوده که در سخت‌ترین شرایط زندگی کرده‌اند.

وی با اشاره به ۲۶‌ آذر ماه روز حمل و نقل ابراز کرد: بخش عمده‌ای از حمل و نقل در کشور ماه زمینی بوده و فعالان این حوزه جزو قشر زحمت‌کش جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به سالروز حمله دو استعمارگر یعنی انگلیس و آمریکا در سال ۱۹۹۸ به کشور عراق خاطرنشان کرد: این کشورهای استعمارگر هر جنایتی که از دست‌شان بر‌می‌آمده انجام داده‌اند.

وی به مقاومت مردم و جوانان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم ایران در دفاع مقدس با تمام توان به صحنه آمدند و دشمن نتوانست به اهدافی که ترسیم کرده بود، برسد.

آیت‌الله خاتمی بیان کرد: وقتی دشمن چند عملیات موفق رزمندگان ایران اسلامی را دید به وحشت افتاده و ۶۰ میراژ پیشرفته جنگی را در اختیار صدام قرار داد و با این هواپیماها شهرها، روستا، و مراکز علمی و درمانی بمباران شدند.

وی به حواث اخیر کشور فرانسه اشاره کرد و افزود: همین فرانسه که ادعای دموکراسی دارد یک میلیون نفر از مردم الجزایر را با فجیع‌ترین روش کشته است.

امام جمعه زنجان به فاصله طبقاتی ایجاد شده در فرانسه اشاره و عنوان کرد: جمع زیادی از مردم فرانسه زیر فشار اقتصادی زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در خصوص حوادث مربوط به فرانسه ۲۸ کشور اروپایی و همچنین آمریکا لال شده‌اند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد: حوزه و دانشگاه در کنار هم تقویت کننده هم بوده و باید با وحدت خود باعث ترقی و پیشرفت جامعه شوند.

وی به پیشرفت‌های دفاعی ایران اشاره کرد و گفت: اگر در دوران دفاع مقدس تعداد معدودی از این موشک‌ها را داشتیم به طور یقین دست ما برای دفاع باز بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: متاسفانه گاهی برخی از افراد از نیرنگ دشمن خبر نداشته و دشمن بزک کرده و دست مخملی او را می‌بینند در حالی که زیر این دست مخملی نیرنگ و فریب است.

وی با بیان اینکه منطق آمریکا در مذاکره به کرسی نشاندن حرف خود و زورگویی است، افزود: ما با آمریکایی‌ها مذاکره کردیم اما آنها به هیچ یک از تعهدات خود پای بند نبودند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه قدرت موشکی ایران بازدارنده است، تصریح کرد: اگر قدرت موشکی ایران نبود آمریکایی‌ها ذره‌ای در حمله به ایران تعلل نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه قدرت موشکی ایران به هیچ کشوری وابسته نیست، عنوان کرد: به قول مقام معظم رهبری امروز دوران بزن دررو تمام شده و اگر دست از پا خطا کنند با پاسخ ایران مواجه خواهند شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به روز بسیج کارگری این روز را نیز گرامیداشت.

وی در پایان با این توصیه به اصناف و بازاریان که انصاف را رعایت کنند، گفت: با بالا رفتن دلار قیمت اجناس بالا رفت و اکنون نیز که قیمت دلار پایین آمده انتظار داریم که قیمت‌ها نیز کاهش یابد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه نظارت بر بازار ضعیف است، ابراز کرد: در صورت تخلف برخورد قاطع لازم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر