logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴
[ شناسه خبر : ۹۱۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

توسعه استان زنجان در گرو تلاش همه آحاد جامعه است/ به هر قیمتی مدیر شدن شرط نیست

توسعه-استان-زنجان-در-گرو-تلاش-همه-آحاد-جامعه-است-به-هر-قیمتی-مدیر-شدن-شرط-نیست

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: توسعه استان زنجان در گرو تلاش همه آحاد جامعه است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار اعضای مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشها و اقدامات ارزشمند اعضا اظهار کرد: بر اساس گزارشات ارائه شده کار مجمع هم اندیشی توسعه استان بسیار ارزشمند بوده و این مجمع می توانند با تعامل بیشتر با دستگاهها و سازمانها در توسعه استان اقدامات بسیار موثرتری انجام دهد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: اعضای مجمع هم اندیشی استان با این تجربیات خوب و ترکیب بسیار ارزشمند اعضا از طیف های مختلف با ارائه خدمات و اقدامات برای استان قطعا پیش خدا نیز عزیز خواهند بود

وی گفت: دستگاه قضایی استان نیز به راهنمایی و مشورت شما عزیزان که نمایندگان  مردم هستید نیازمند است و  حکومتی که با مردم نباشد قطعا شکست خواهد خورد و شما بعنوان نمایندگان مردم که از سوی مردم پیشنهادات خود را ارائه می نمایید قطعا در حل مسائل و مشکلات راهگشا خواهید شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی بیان کرد: به هر قیمتی مدیر شدن شرط نیست، مدیر باید قیمتی باشد چون مدیر قیمتی انقلاب را از تمام تلاطم ها و گرفتاریها نجات می دهد و در مسیر رشد و توسعه قرار می دهد که این ارزشمند است.

وی نقش مردم را در اداره حکومت مهم برشمرد و ادامه داد: اگر این نظارت ها انجام شود قطعا خروجی خوبی خواهد داشت و امورات در مسیر مناسبی قرار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن تاکید بر اثرات کاهش ازدواج گفت: بنده به شما توصیه می کنم بغیر از بخش های مختلف تخصصی که مشغول انجام خدمت هستید نیز به این مقوله توجه بیشتری نمایید چرا که عدم توجه به مقوله ازدواج آثار زیان باری  در پی خواهد داشت.

در این دیدار رییس و اعضای مجمع توسعه استان گزارشی از اقدامات حوزه کاری خود ارائه کردند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر