logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
[ شناسه خبر : ۹۱۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نایب رئیس شورای شهر زنجان:

احداث یک تقاطع غیرهمسطح در میدان جهاد یا تقاطع مدرس در سال 98/ قرارداد پروژه بازگشایی محور پادگان زنجان به زودی با بنیاد مسکن منعقد ‏می‌شود

احداث-یک-تقاطع-غیرهمسطح-در-میدان-جهاد-یا-تقاطع-مدرس-در-سال-98-قرارداد-پروژه-بازگشایی-محور-پادگان-زنجان-به-زودی-با-بنیاد-مسکن-منعقد-‏می‌شود

نایب رئیس شورای شهر زنجان‏ از احداث یک تقاطع غیرهمسطح در میدان جهاد یا تقاطع مدرس در سال 98‏ خبر داد.

سجاد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جلسه اعضای شورای شهر زنجان با معاون عمرانی استاندار زنجان در خصوص مسائل مربوط به توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اظهار کرد: قرار است یکی راهکارهای پیشنهادی در جلسه هفته آینده که با حضور استاندار زنجان برگزار می‌شود، مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معاون عمرانی استاندار زنجان در مورد اهمیت این موضوع توضیحاتی به اعضای شورای شهر دادند، ابراز کرد: اعضای شورا همگی به اهمیت توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) واقف هستند و به خاطر همین بخش درمان را کاملا رایگان کرده‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: شورای شهر زنجان نگاه مثبتی به این پروژه دارد اما در شیوه اجرا مسائلی وجود دارد که باید طوری انجام شود که خیر و برکت آن به شهر زنجان برگردد.

وی با بیان اینکه ما یکسری پروژه‌های کلان داریم که باید نگاه ویژه‌ای به آنها داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه سبزه میدان ما به دنبال این هستیم تا این پرئژه را قبل از آغاز سال 98 اجرای کنیم.

خدایی با اشاره به اینکه اعتبارات پروژه سبزه میدان در بودجه سال آینده و سالهای بعد پیش بینی خواهد شد، عنوان کرد: پارک بانوان غرب و بازگشایی محور پادگان از جمله پروژه‌های سال آینده خواهند بود.

وی با بیان اینکه قرارداد پروژه بازگشایی محور پادگان را به زودی با بنیاد مسکن منعقد خواهیم کرد، گفت: این پروژه قرار است ظرف مدت هفت به اتمام برسد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ‏با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها براساس نیاز مناطق اجرا می‌شوند، اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا برای سال آینده یک بودجه عملیاتی را تصویب کنیم.

وی بیان کرد: یکی از پروژه‌های کلانی که برای سال 98 در نظر گرفتیم اجرای یک تقاطع غیرهمسطح دیگر است که یا در میدان جهاد و یا در تقاطع مدرس خواهد بود.

خدایی با بیان اینکه مقدمات ساخت این پل در سال آینده فراهم شده است، افزود: به دنبال این هستیم تا با اجرای این تقاطع غیرهمسطح گره ترافیکی را در نقاط مورد نظر برطرف کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر