logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۹۱۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه هماهنگی 9 دی عنوان شد؛

ابعاد حماسه 9 دی تحقیقی و کامل به مردم تبیین شود/بسترسازی برای فعالیت‌های خودجوش و انقلابی هدف برنامه های 9 دی

ابعاد-حماسه-9-دی-تحقیقی-و-کامل-به-مردم-تبیین-شود-بسترسازی-برای-فعالیت‌های-خودجوش-و-انقلابی-هدف-برنامه-های-9-دی-

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ابعاد حماسه 9 دی باید تاریخی و تحقیقی به مردم کامل تبیین شود.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی 9 دی در زنجان اظهار داشت: در رویداد 9 دی بیشتر از همه مردم در صحنه حضور داشتند.

وی 9 دی را یکی از ایام‌الله‌های بسیار برجسته در تاریخ کشور عنوان کرد و افزود: مردم زنجان در آن برهه زمانی دو روز قبل از زمان تعیین شده به صورت خودجوش به صحنه آمدند.

امام جمعه زنجان بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای برنامه های 9 دی تاکید کرد و گفت: با انجام موقع و درست امور، نتایج مطلوبی کسب می شود.

آیت الله خاتمی استفاده از تجربیات سنوات گذشته را در اجرای برنامه 9 دی ضروری دانست و بیان داشت: می توان برنامه های 9 دی را با یک برنامه منجسم در 10 تا 15 مسجد اجرایی کرد.

وی ادامه داد: در خصوص تبیین ابعاد مختلف 9 دی گزارش های تحلیلی ارائه شده است و باید با دیدگاه های متفاوتی این مسئله را موشکافی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان برضرورت استفاده از چهره‌های علمی در این زمینه تاکید کرد و گفت: ابعاد قضیه باید تاریخی و تحقیقی به مردم کامل تبیین شود.

آیت الله خاتمی با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف، گفت:هنوز دشمنی‌ ها به پایان نرسیده است و اقدام به موقع نیز موجب آگاه‌سازی مردم می شود.

وی ضرورت مردمی برگزار شدن 9 دی را تاکید کرد و گفت: باید مسؤولان نیز به عنوان کارگزار در صحنه فعالیت کنند.

"سید سعید حسینی نیز در این جلسه، اظهار داشت: با حضور خودجوش مردم در صحنه، در روز نهم دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی به جهانیان اعلام شد.

وی 9 دی را  حضور مردم در صحنه دفاع از نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: در این روز مردم ایران نشان دادند که دشمنان انقلاب را به خوبی می‌ شناسند و فریب حیله دشمن را نمی خورند.

این مسئول برضرورت اراده ابعاد و پیامدهای داخلی و خارجی ۹ دی تاکید کرد و گفت: این روز، روز نشان دادن بصیرت‌ مردم بود.

وی با بیان اینکه در این روز مردم با حضور در صحنه نشان دادند که نظام اسلامی در پرتو ولایت فقیه گام بر می دارد، تصریح کرد: ستاد هماهنگی حماسه 9 دی برنامه های خود را در زمینه های آشکارسازی اهداف حماسه 9 دی، توجه دادن افکار عمومی به این رویداد مهم، بسترسازی برای فعالیت‌های خودجوش و انقلابی برگزار می کند.

حسینی از برگزاری همایش‌ها، نشست‌های علمی و تببین، مسابقات مختلف فرهنگی در مساجد و دانشگاه‌ها خبرداد و گفت: فعال کردن سایت‌های مجازی، تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی و پوستر و بنر  از جمله برنامه‌های اجرایی در 9 دی است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر