logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۹
[ شناسه خبر : ۹۰۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان خبرداد

افزایش 45 درصدی قیمت گوشت قرمز(گوسفندی) در استان زنجان

افزایش-45-درصدی-قیمت-گوشت-قرمز(گوسفندی)-در-استان-زنجان

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به افزایش قیمت دام سبک در استان زنجان گفت: قیمت گوشت قرمز(گوسفندی) در استان زنجان 45 درصد افزایش یافته است.

به گزارش موج رسا; حسین جعفری امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به افزایش 56 درصد قیمت گوسفند زنده در استان بیان کرد:  گوسفند زنده هفته دوم آذر ماه سال 96 با قیمت 16 هزار و 800 تومان در میادین دام عرضه می‌شد که  امسال این میزان به حدود 40 هزار تومان رسیده است.

وی بیان کرد: همچنین گوشت گوسفندی هم از 40 هزار تومان در هفته دوم آذر ماه سال گذشته به 57 هزار و 832 هزار تومان رسیده که شاهد افزایش 45 درصدی در استان هستیم.

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان در ادامه به روند سعوی افزایش قیمت مرغ در استان زنجان بیان کرد: قیمت مرغ زنده امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حدود 51 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در طول فروردین ماه تا آذرماه امسال روند افزایشی قیمت مرغ در استان را شاهد بودیم عنوان کرد: قیمت گوشت مرغ گرم نیز در حدود 84 درصد افزایش یافته است.

جعفری با اشاره به روند تغییرات قیمت تخم مرغ در استان زنجان بیان کرد: قیمت تخم مرغ امسال در درب مرغداری حدود 58 درصد افزایش یافته و در درب مغازه این عدد به 51 درصد رسیده است.

وی ابراز کرد: قیمت تخم مرغ ابتدای امسال حدود 5 هزار و 934 تومان بود توسط مرغداریها عرضه می‌شد به 9 هزار و 666 تومان  رسیده و در درب مغازه‌ها هم از 7 هزار و 539 تومان به 11 هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به مقایسه‌ وضعیت دام زنده گوساله‌ نر در استان زنجان اظهار داشت: دام زنده (گوساله‌ نر) نسبت به مدت مشابه سال گذشته 84 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: براساس آخرین ارزیابی‌هایی که در بازار صورت گرفته قیمت دام زنده در بازار با قیمت 24 هزار و 833 تومان معامله می‌شود.

جعفری از افزایش 61 درصدی قیمت گوشت گوساله نر خبرداد و افزود: در حال حاضر گوشت قرمز مخلوط (گوساله نر) نیز  با قیمت 61 هزار و 666 تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: گوشت قرمز مخلوط (گوساله نر) در فروردین ماه امسال با قیمت 37 هزار و 642 تومان در بازار عرضه می‌شد که با افزایش قیمت به 61 هزار تومان رسیده و همچنین قیمت دام زنده نیز از 13 هزار و 800 تومان به 24 هزار و 833 افزایش یافته است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر