logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹
[ شناسه خبر : ۹۰۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مردم باید کار نظارتی را در جامعه احساس کنند/ هیچ کس حق تغییر قیمت‌های مصوب شده را ندارد

مردم-باید-کار-نظارتی-را-در-جامعه-احساس-کنند-هیچ-کس-حق-تغییر-قیمت‌های-مصوب-شده-را-ندارد

استاندار زنجان گفت: هیچ کس حق ندارد قیمت‌ها چه در داخل استان و چه در خارج از استان را جا‌به‌جا کند قیمت‌های مصوب باید اجرا شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه تنظیم باراز استان زنجان با تاکید بر افزایش نظارتها در بازار اظهار کرد: این حق طبیعی مردم است که نظارت‌ درست و عملیاتی در جامعه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه قیمت اقلام عرضه شده در استان با سایر استانها مقایسه شود افزود: باید امر نظارت بیشتر وارد شویم و نظارتها باید به صورت جدی عملیاتی شود.

استاندار زنجان بیان کرد: این تصور در بین مردم ایجاد شده که قیمت برخی از اقلام در استان زنجان بالاتر از سایر استانها بوده که باید این موضوع مشخص شود که این امر واقعیت دارد یا موضوع ذهنی است.

وی با اشاره به نصب قیمت‌ها برای روی کالاها بیان کرد: قیمت بر روی برخی از کالاها نصب نمی‌شود و باید این امر در بازرسی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

حقیقی با تاکید بر اینکه اصناف باید همکاری لازم در خصوص کنترل و نظارد در قیمت‌ها داشته باشد افزود: از اصناف نیز انتظار ویژه داریم که همکاری لازم با ادارات مربوطه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید تمهیدات لازم برای شب عید اندیشیده شود افزود: باید تمهیدات شب عید با احصای مشکلات شب عید سال گذشته انجام شود.

استاندار زنجان با اشاره به اجرای قیمت‌های تصویبی در استان زنجان گفت: کسی حق ندارد قیمت‌ها چه در داخل استان و چه در خارج از استان را جا‌به‌جا کند قیمت‌های مصوب باید اجرا شود.

وی با اشاره به توزیع لاستیک برای ماشین‌های سنگین در استان زنجان خاطر نشان کرد: در توزیع لاستیک سه کار صورت بگیرد یکی تحلیل یک صفحه‌ای خطاب به وزیرصمت تهیه شده و مشکل استان در آن مطرح شود.

حقیقی افزود: در قالب این تحلیل توزیع دو سایز لاستیک که مقایر با ضریب ارائه شده برای استان بوده که ضریب معقولی نیست برای وزیر صمت اعلام شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر