logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۹۰۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان به موج رسا خبر داد

خبرهای خوشی برای جهان در راه است/ توافقات جدی با مالک کارخانه روغن نباتی جهان داشتیم

خبرهای-خوشی-برای-جهان-در-راه-است-توافقات-جدی-با-مالک-کارخانه-روغن-نباتی-جهان-داشتیم

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان گفت: خبرهای خوشی برای جهان در راه است.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین رایزنی‌ها برای حل مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان اظهار کرد: جلسه خوبی با مالک کارخانه روغن نباتی جهان در تهران داشتیم.

وی با بیان اینکه مالک روغن نباتی جهان یکسری درخواست‌هایی داشت که مورد موافقت ما قرار گرفت، ابراز کرد: فعلا قصد نداریم جزئیات این توافقات را اعلام کنیم اما به محض انجام شدن قطعی کارها آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه اتفاقات خوبی در این کارخانه به وقوع خواهد پیوست، عنوان کرد: تصمیمات خوبی  را با حضور تعدادی از مسئولان استانی از جمله معاون اقتصادی استاندار زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت و مدیرکل کار و تعاون استان زنحان و همچنین مالک کارخانه گرفتیم.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه تعهد دوم کارفرما یعنی پرداخت بخشی از مطالبات کارگران عملیاتی خواهد شد، گفت: جدول زمان بندی برای پیشبرد کارها تعیین شده که در حال انجام است.

عسکری با اشاره به اینکه موافقت‌های اولیه برای برخی از درخواست‌های مالک کارخانه که به نفع تولید بوده صادر شده است، خاطرنشان کرد: فعلا تا نهایی شدن توافقات برنامه‌ای برای اعلام این توافقات نداریم.

وی با بیان اینکه همراهی‌های لازم برای تولید مستمر و پرقدرت این کارخانه انجام خواهد شد، افزود: به نظر می‌رسد در چارچوب جدول زمان بندی برای انجام تعهدات کارفرما نیز کارها در حال انجام است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در بحث مشکلات مدیریتی این کارخانه نیز توافقات خوبی با مالک آن داشتیم، اظهار کرد: امیدواریم با این توافقات انجام شده این کارخانه در مسیر خوبی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در کل این را می‌توانم برای کارگران این کارخانه اعلام کنم که جلسه امید بخشی در راستای حل مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان داشتیم.

//س  

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ ]
واقعا در استان زنجان چکار می کنند ؟ با این روند در این استان محروم ومظلوم هیچ کاری پیش نمی رود این همه مسئول نمی توانند یک کارخانه را احیا کنند فرهنگ وهنر اقتصاد اجتماع سیاست استان میلیونها برابر این کارخانه انباشت مشکلات دارد وکارکنان ومسئولان تمام بخش ها دست روی دست بهانه ها ساختند ونشستند کسی از آسمان فرود بیاد آقایان را برای انجام کار پیش پا افتاده کمک کند
فرم ارسال نظر