logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۹۰۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حکم شعب تعزیرات حکومتی زنجان؛

خودروی کامیون حامل قاچاق به نفع دولت ضبط شد

خودروی-کامیون-حامل-قاچاق-به-نفع-دولت-ضبط-شد-

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از رسیدگی قاطع به پرونده پوشاک قاچاق خبرداد و گفت: خودروی کامیون حامل قاچاق به نفع دولت ضبط شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در کشف مهم صورت گرفته در شهر زنجان تعداد یک هزار و 430 ثوب انواع البسه از یکدستگاه خودروی کامیون کشف و ضبط شد.

وی افزود: پرونده متهم در شعب این اداره کل تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان اظهار داشت: با احراز قاچاق بودن محموله، بر اساس حکم صادره عامل قاچاق علاوه بر ضبط خودروی کامیون و پوشاک مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 640 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی همچنین از رسیدگی به آخرین پرونده احتکار لاستیک خودرو در این استان خبرداد و گفت: با برگزاری گشت مشترک سیار و بازدید سرزده از واحدهای عرضه لاستیک خودرو مشاهده شد یک واحد صنفی اقدام به احتکار تعداد 834 حلقه لاستیک خودرو کرده که بلافاصله گزارش تخلف به این اداره کل ارسال و ضمن تشکیل پرونده جلسات رسیدگی برگزار شد.

وی افزود: با دریافت گزارشات کارشناسی، تخلف انتسابی محرز و شعبه هیئت بدوی این اداره کل عامل احتکار را علاوه بر عرضه لاستیک‌ها به نرخ دولتی به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 748 میلیون ریال محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا در زنجان، تعداد سه واحد متخلف صنفی که اقدام به احتکار یک هزار و 125 حلقه لاستیک خودرو کرده بودند شناسایی و علاوه بر الزام به عرضه لاستیک‌های خودرو به نرخ دولتی به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال محکوم شدند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر