logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۸۹۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
از سوی مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان؛

برنامه های 16 آذر در زنجان تشریح شد/ برگزاری نشست ها و میزگردهای سیاسی در زنجان

-برنامه-های-16-آذر-در-زنجان-تشریح-شد-برگزاری-نشست-ها-و-میزگردهای-سیاسی-در-زنجان

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان برنامه های 16 آذر به مناسبت روز دانشجو را در دانشگاه های استان زنجان تشریح کرد.

ابوالفضل صابری در گفت ‌و گو با خبرنگار موج رسا; ،با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت روز دانشجو،خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت مناسبت 16 آذر (روز دانشجو) برنامه های متعددی در دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می شود.

وی از برگزاری میزگرد دانشجویی، میزگرد سیاسی به مناسبت 16 آذر در زنجان خبرداد و گفت: نمایشگاه جنبش دانشجویی، دورهمی دانشجویی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

این مسئول ادامه داد: اجرای تئاتر دانشجویی،برگزاری نشست مشترک با انجمن اسلامی و برگزاری نشست سیاسی از برنامه های به مناسبت 16 آذر در زنجان محسوب می شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری تریبون آزاد، سخنرانی، اکران فیلم برای دانشجویان و مسابقه کتابخوانی خبرداد و گفت: در دانشگاه زنجان به مناسبت روز دانشجو پنج برنامه از جمله میزگرد دانشجویی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان 12 آذرماه نشست مشترک دکتر حاتمی و دکتر شاهمرادی با انجمن اسلامی با موضوع چرا انقلاب کردیم؟برگزار می شود،ادامه داد:  دانشگاه آزاد اسلامی دو نشست سیاسی با موضوع جریان‌شناسی جنبش دانشجویی با حضور دکتر اعتمادی و تریبون آزاد با موضوع اولویت‌های امروز جنبش دانشجویی برگزار می کند.

این مسئول گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان 13 آذر میزبان حجت‌الاسلام رئیسی یا دکتر صفار هرندی با موضوع رسالت‌های بسیج دانشجویی است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر