logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۸۹۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر زنجان قابل قبول است/ عبور ترافیک از پل گلشهر تا ۲۲ بهمن امسال

پیشرفت-پروژه‌های-عمرانی-شهر-زنجان-قابل-قبول-است-عبور-ترافیک-از-پل-گلشهر-تا-۲۲-بهمن-امسال

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهر زنجان گفت: پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر زنجان قابل قبول است.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهر زنجان اظهار کرد: پیشرفت پروژه‌ها در مرکز بالای ۸۵ درصد است.

وی با بیان اینکه در مناطق سه گانه به طور متوسط پیشرفت ۶۰ درصدی را شاهد هستیم، ابراز کرد: پل گلشهر که از پروژه‌های مهم شهرداری زنجان است از پیشرفت خوبی برخوردار است که امیدواریم در ۲۲ بهمن امسال ترافیک را از روی این پل یعنی از سمت شرق به غرب عبور دهیم.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه پروژه خیابان زینبیه غربی برای اتصال به خیایان فرودگاه آغاز شده است، خاطرنشان کرد: پروژه پارک بانوان غرب با سرعت خوبی در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه ممیزی املاک از پروژه‌های مهم شهر زنجان است، عنوان کرد: این پروژه بالای ۲.۵ میلیارد تومان هزینه دربرخواهد داشت و طبق گزارش ارائه شده از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

راشاد با اشاره به اینکه بالای ۳۰ هزار واحد ممیزی شده است، افزود: این پروژه با همین سرعت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مطالعاتی در خصوص پروژه‌های سال آینده در حال انجام است، گفت: مطالعات پروژه سبزه میدان به اتمام رسیده و فزا طراحی نیز به پایان رسیده است.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه پروژه‌ سبزه میدان اواخر امسال آغاز خواهد شد، اظهار کرد: تمرکز اصلی مدیریت شهری زنجان در سال آینده اجرای پرقدرت پروژه سبزه میدان خواهد بود، البته سایر پروژه‌های شهری نیز در کنار این پروژه اجرا خواهند شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر