logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۸۹۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

وعده‌های سه وزیر اقتصاد در سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان پیگیری می‌شود

وعده‌های-سه-وزیر-اقتصاد-در-سامانه-پایش-وعده‌های-اقتصادی-مسئولان-پیگیری-می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی زنجان به اشاره به اینکه سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان از مرداد ماه امسال به صورت رسمی در زنجان راه‌اندازی شده است اظهار کرد: در این سامانه وعده‌های سه وزیر جدید اقتصاد، صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان پیگیری می‌شود.

به گزارش موج رسا; غلامحسین جمیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان از مرداد ماه امسال به صورت رسمی در زنجان راه‌اندازی شده که این سامانه، پیگیری و تحقق گفته‌ها و وعده‌های مسؤولان را به سهولت در اختیار عموم قرار خواهد داد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه سامانه پایش وعده‌های اقتصادی مسئولان وظیفه پیگیری و مطالبه وعده‌های داده شده در زمان مقتضی را بر عهده دارد، تصریح کرد: این سامانه با هدف تقویت نظارت مردمی و پاسخگویی مسؤولان و جلوگیری از وعده‌های غیرکارشناسی و غیر عملی راه‌اندازی شد که کارکرد آن رصد و پایش وعده‌ها در مرحله نخست و پیگیری آن و بررسی دلایل عدم تحقق وعده‌ها در مرحله دوم است.

وی با بیان اینکه امکان درج وعده‌ها و قول‌های مسئولان استان‌های سراسر کشور در حوزه اقتصاد و تجارت در این سامانه از طریق همکاری اتاق‌های این استان‌ها فراهم شده است، خاطرنشان کرد: این سامانه به آدرس http://spvm.ir در دسترس عموم مردم است.

جمیلی در ادامه با اشاره حضور سه وزیر جدید دولت در وزارتخانه‌های اقتصاد، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در اتاق بازرگانی برای گرفتن رای اعتماد بخش‌خصوصی پیش از رای اعتماد مجلس، افزود: در همین راستا وعده‌های و قول‌های این سه وزیر در سامانه پایش پیگیری می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ابراز کرد: وزرای پیشنهادی در این جلسات وعده‌هایی دادند که اگر عملی شود، تحولی در وضعیت اقتصاد کشور ایجاد خواهد کرد، به همین جهت این وعده‌ها با دقت و جدیت در این سامانه پیگیری خواهد شد.

وی  ادامه داد: جلوگیری از اعلام وعده‌های ناممکن و انجام نشدنی، ارتقای سطح پاسخگویی مسؤولان، تطبیق گفتار و عمل مسؤولان با قوانین و مقررات، افزایش اعتماد عمومی به نظام و دولت از جمله اهداف سامانه پایش وعده‌های مسؤولان است.

جمیلی در پایان تاکید کرد: واضح و مبرهن است که در مقطع حساس کنونی و پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب و استقرار حکومت اسلامی، دشمنان تنها راه تزلزل پایه‌های حکومت اسلامی را تضعیف بال اعتماد و حمایت مردمی از این انقلاب و القای ناکارامدی نظام و سلب اعتماد مردم از طریق وعده‌های نشدنی و غیر قابل تحقق می‌دانند که به طور حتم یکی از راهکارهای آنها برای ضربه زدن است.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر