logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵
[ شناسه خبر : ۸۹۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
در نشست خبری استاندار زنجان مطرح شد؛

تضمین می دهم به عنوان خدمتگزار وظایف خود را انجام دهم/واگذاری 16مورد از وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانه مطبوعات

تضمین-می-دهم-به-عنوان-خدمتگزار-وظایف-خود-را-انجام-دهم-واگذاری-16مورد-از-وظایف-فرهنگ-و-ارشاد-اسلامی-به-خانه-مطبوعات

استاندار زنجان گفت: تضمین می دهم به عنوان خدمتگزار وظایف خود را انجام دهم،من اعتقاد دارم که اگر هزاران کار ارزشمند انجام شود اما رسانه در کنار آن نباشد، حقانیت آن کار مشخص نمی شود.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: توفیق بزرگی است که در اولین روزهای کاری، اولین ملاقاتم با رسانه ها است.

وی افزود: خیلی دلم میخواهد برگزاری این جلسات برای گزارش دهی و روزمه دهی نباشد و دست نیاز به سوی شما دراز کرده ام تا بتوانیم برخی کارهایی که کم اهمیت بوده و نهادینه نشده است، اجرایی شود.

استاندار زنجان گفت: از همه رسانه ها و خبرنگاران برای این جلسه دعوت شده است.

حقیقی با بیان اینکه دوست داریم رسانه ها به ما کمک کنند، افزود: باید یکسری کارهای عملیاتی و اجرایی گفت و اجرا کرد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه در جلسه دستور جلسه قرار ندادیم عمدی بود چرا که دوست داشتم نظر شما در همه امور را بدانم.

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با دستور جلسه، بیان داشت: من خودم را زنجان را انتخاب و به این انتخاب افتخار می کنم.

حقیقی با بیان اینکه تضمین می دهم به عنوان خدمتگزار وظایف خود را انجام دهد،من اعتقاد دارم که اگر هزاران کار ارزشمند انجام شود اما رسانه در کنار نباشد، حقانیت آن کار مشخص نمی شود.

وی با اشاره به نقش رسانه در رسوا کردن داعش و ازناب آمریکا و مسلمانان قلابی ،گفت: اگر رسانه نبود به این سرعت این رسوایی اتفاق نمی افتاد.

استاندار زنجان بیان داشت: رسانه به عنوان سرمایه اجتماعی محسوب می شود و سه دوره پایش سرمایه اجتماعی در کشور برگزار شده است.

حقیقی با بیان اینکه رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است، افزود: باید رسانه ها را در کنار دولت دید و فعالیت ها را از طریق رسانه به مردم منتقل کرد.

وی بزرگترین آفت مدیریت را عوام فریبی  عنوان کرد و گفت: بیکاری پنهان و به هدر رفتن ارزش فعالیت کارشناسان به دلیل عدم ارتباط مدیران با رسانه ها به وجود می آید.

این مسئول با بیان اینکه در ارتباط مدیران با رسانه ها جدی هستم، افزود: واقعا مدیری که این ارتباط واقعی را برقرار نکند،مورد پسند من نیست.

استاندار زنجان برضرورت تشکیل شورای اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: در جلسات این شورا در مرحله دوم اینگونه برگزار می شود که دو مدیرکل و یک فرماندار گزارش فعالیت خود را ارائه کنند.

حقیقی افزود: از هفته آینده،حتما به دفاتر رسانه ها مراجعه می کنم تا مطالب رسانه ها را بشنوم.

وی از خارج شدن کار روابط عمومی از بنر زنی، افزود: روابط عمومی چشم و گوش مدیرکل است و باید هر دو پاسخگو باشند.

استاندار زنجان بیان داشت: برای مسائل خبرنگاران باید کمیته ای از اعضای خانه مطبوعات  با حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

حقیقی خاطرنشان کرد: رسالت این کمیته رسیدگی به مشکلات و مسائل خبرنگاران است.

وی برضرورت استفاده از ظرفیت بانوان در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: از ظرفیت بانوان و جوانان در برنامه ها استفاده می شود.

این مسئول بیان داشت:جلسه اختصاصی با بانوان برگزار می شود و از نظر بانوان نخبه استفاده می شود و جلسه ای با احزاب در استان برگزار می شود.

ناصری در جمع خبرنگاران استان زنجان،اظهار داشت: مطبوعات نقش مهمی در رشد اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هر جامعه دارند.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای 73 نشریه و پایگاه خبری دارای مجوز است،افزود: 5 روزنامه، 20 هفته نامه،10 ماهنامه،14 فصلنامه،سه تا دو فصل نامه و هشت پایگاه خبری در استان زنجان فعالیت می کنند.

این مسئول از عضویت 107 نفر در خانه مطبوعات استان زنجان خبرداد و گفت: چهار دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان برگزار شده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان زنجان از پیگیری زمین برای احداث خانه مطبوعات خبرداد و گفت: مراسم کلنگ زنی این مجتمع 17 مرداد سال جاری به زمین زده شد.

ناصری بیان داشت: 16 مورد از وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانه مطبوعات واگذار شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر