logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۸۹۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
موج رسا گزارش می‌دهد

۱۴ رئیس هیئت‌ ورزشی استان زنجان باید تا ۱۵ آذر ماه خداحافظی کنند/ از پایان دوره اصفهانیان بر فوتبال تا خداحافظی اجباری رؤسای بدمینتون و جودو

۱۴-رئیس-هیئت‌-ورزشی-استان-زنجان-باید-تا-۱۵-آذر-ماه-خداحافظی-کنند-از-پایان-دوره-اصفهانیان-بر-فوتبال-تا-خداحافظی-اجباری-رؤسای-بدمینتون-و-جودو

با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ۱۴ رئیس هیئت‌ ورزشی استان زنجان باید تا ۱۵ آذر ماه خداحافظی کنند.

به گزارش موج رسا; نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌‌شنبه، دوم مرداد امسال خانه ملت، با اکثریت آراء، طرح اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را تصویب کردند و شورای نگهبان نیز کلیات این مصوبه مجلس را در جلسه روز 17 مرداد این شورا، تأیید کرد، اما در بخش‌ها ایراداتی به آن وارد کرده بود که در نامه‌ای از سوی شورای نگهبان، این ایرادات به مجلس شورای اسلامی اعلام شد که پس از انجام اصلاحات توسط مجلس  سرانجام در ۲۱ شهریور ماه توسط شورای نگهبان به تایید رسید و تبدیل به قانون شد.

با اجرای این قانون تعدادی از معاونین وزرا، استانداران، معاونین استانداران، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و دیگر دستگاه‌های مشمول مجبور شدند تا از سمت‌های خود کناره‌گیری کنند، البته با توجه به اعلام سازمان بازرسی کل کشور مدیران تا ۱۵ آذر ماه فرصت داشتند تا از سمت‌هایشان کنار بروند.

در این میان بحث بر سر روسای فدراسیون‌های ورزشی نیز مطرح بود که رئیس مجلس اعلام کرد که این قانون شامل روسای فدراسیون‌ها نیز می‌شود.

طبق گفته شهرام طهماسبی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان تمام مدیران دولتی بازنشسته از سمت‌های خود خداحافظی کردند که با این حساب تنها بانشسته‌های موجود روسای هیئت‌های ورزشی هستند که باید تا ۱۵ آذر ماه از سمت‌هایشان کنار بروند.

علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسگان اظهار کرد: مدیر و کارمند بازنشسته در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان وجود ندارد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تنها برخی روسای هیئت‌های ورزشی هستند که بازنشسته بوده و باید تا ۱۵ آذر ماه خداحافظی کنند.

خلیلی با بیان اینکه ۱۴ نفر از رؤسای هیئت‌های ورزشی استان زنجان بازنشسته هستند، گفت: تا ۱۵ آذر ماه این هیئت‌ها تعیین تکلیف می‌شوند و سرپرست‌های آنها مشخص خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه برابر مقررات و آئین‌نامه‌ها آگهی در روزنامه‌ها چاپ و ثبت‌نام از متقاضیان انجام خواهد شد، افزود: بعد از پایان مرحله ثبت نام مجامع هیئت‌ها تشکیل و رؤسای جدید انتخاب خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بیان کرد: رؤسای هیئت‌های بدمینتون، تنیس روی میز، تیر و کمان، جودو، سوارکاری، نجات غریق، ناشنوایان، فوتبال، هندبال، سه گانه، روستایی و عشایری، همگانی، ورزشهای رزمی و بیماران خاص باید تا ۱۵ آذر از سمت‌های خود کنار بروند.

در این میان شاید کنار رفتن فریدون اصفهانیان که چند سالی رئیس هیئت فوبتال استان زنجان را برعهده دارد و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوبتال نیز بوده و در دوره قبل شورای شهر عضو این شورا بود جالب توجه باشد چرا که برخی ورزشی‌ها اعتقاد دارند که با آمدن اصفهانیان فوتبال زنجان چندان  پیشرفتی نداشته است اما برخی دیگر نیز معتقدند که پس رفت فوتبال زنجان به خاطر عدم وجود اسپانسرهای مالی است و ربطی به عملکرد اصفهانیان ندارد.

حال اصفهانیان باید همانند ۱۳ رئیس هیئت دیگر که برخی از آنها مانند رئیس هیئت بدمینتون و جودو سالها در این ورزش حضور داشتند، جای خود را به جوان‌ترها  بدهند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر