logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۹
[ شناسه خبر : ۸۹۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عزیزی در گفت‌وگو با موج رسا:

وزارت ورزش درخصوص اجرا نشدن قانون در فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد/ نظر صریح مجلس بر رفتن تاج از فدارسیون فوتبال است

وزارت-ورزش-درخصوص-اجرا-نشدن-قانون-در-فدراسیون-فوتبال-پاسخگو-باشد-نظر-صریح-مجلس-بر-رفتن-تاج-از-فدارسیون-فوتبال-است-

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اجرا نشدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان در فدراسیون فوبتال گفت: وزارت ورزش درخصوص اجرا نشدن قانون در فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان و اجرا نشدن آن در فدارسیون فوتبال اظهار کرد: صراحت قانون مشخص بوده و باید به صورت کامل اجرا شود.

وی با بیان اینکه حتی در خصوص شهردار تهران نمایندگان برای ماندن افشانی در شهرداری مخالفت کردند، ابراز کرد: بنابراین نظر مجلس در خصوص فدراسیون فوتبال و رئیس آن نیز مشخص است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت ورزش باید درخصوص اجرا نشدن این قانون در فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد، افزود: مجلس کار خودش را انجام داده و اینک نوبت دولت است که باید آن را اجرا کند در خصوص فدراسیون فوتبال نیز وزارت ورزش مسئول است.

وی با بیان اینکه نظر مجلس بر رفتن تاج از فدراسیون فوتبال است، خاطرنشان کرد: رئیس مجلس در جلسه‌ای که در این خصوص داشت موضوع را ابلاغ کرد.

عزیزی بیان کرد: بیشتر از رئوسای فدراسیون‌ها بعد از اجرای این قانون جای خود را به افراد جوان‌تر دادند و در این راستا فدراسیون فوتبال هم مانند این فدراسیون‌ها بوده و باید این قانون در آن اجرا شود.

وی با اشاره به بحث واگذاری سرخابی‌ها عنوان کرد: اگر این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود به نظرم صرفه بیشتری داشته و شرایط بهتر خواهد شد.

عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قبل از هر چیز باید دید که آیا سپردن این دو باشگاه به بخش خصوصی به نفع فوتبال کشور است یا نه که به نظر من به صرفه خواهد بود و باید این موضوع به صورت جدی دنبال شود.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : محمد ] [ ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ ]
اینقدر بر رفتن این بدبخت در نزدیکی مسابقات جام ملت های آسیا اشاره مستقیم کنید که ایران از مسابقات کنار گذاشته شود .
فرم ارسال نظر