logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۸
[ شناسه خبر : ۸۸۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
شهردار زنجان:

25 درصد مردم زنجان عوارض را پرداخت می کنند/ اجرای نهضت آسفالت و لکه گیری در سطح شهر زنجان

25-درصد-مردم-زنجان-عوارض-را-پرداخت-می-کنند-اجرای-نهضت-آسفالت-و-لکه-گیری-در-سطح-شهر-زنجان

شهردار زنجان گفت: 25 درصد مردم زنجان عوارض را پرداخت می کنند که این امر مشکلاتی را برای ارائه خدمات به وجود می آورد.

به گزارش موج رسا; مسیح الله معصومی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: شهرداری یک نهاد در آمد- هزینه است و 300 فعالیت به مردم ارائه می شود.

وی با بیان اینکه امروز انتظارات مردم از شهرداری تغییر یافته است، افزود: نگاه مردم به کارهای زیربنایی و توجه به فرهنگ و اجتماع و ترافیک منوط شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 25 درصد مردم زنجان عوارض را پرداخت می کنند که این امر مشکلاتی را برای ارائه خدمات به وجود می آورد در حالی که تلاش کرده ایم فعالیت ها ادامه یابد.

شهردار زنجان بیان داشت: با نظر سنجی های انجام شده است مردم بیشترین امتیاز را به تلاش شهرداری در زمینه پروژه های در میان مانده یا به اتمام رسانده و یا در حال اجرا است،اختصاص یافته است.

معصومی با اشاره به افتتاح مرکز کنترل ترافیک و مرکز خرید خودرو در زنجان، افزود: فاز دو شهربازی زنجان نیز اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح شد.

وی با اشاره به اجرای دو طرح جهادی،گفت: بهسازی پارک ها و فضای سبز از 25 تیر تا 25 مرداد اجرایی شد و نهضت آسفالت و لکه گیری نیز با وجود سه برابر شدن قیمت قیر، مهر ماه اجرایی شد.

شهرام طهماسبی در ادامه این جلسه، اظهار داشت: اعتبارات جاری بابت 25 دستگاه اجرایی استان زنجان  217 میلیارد تومان است که 155 میلیارد تومان بیش از 70 درصد تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه 428 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای یک هزار و 100 پروژه پیش بینی شده است که  بیش از 50 درصد این مبلغ تخصیص یافته است، افزود: چند برابر سال های گذشته این تخصیص افزایش یافته است.

این مسئول تصریح کرد: بخشی از این اعتبار با در نظر گرقتن تبصره 18 است که برای تقویت اشتغالزایی در نظر گرفته شده است که 20 درصد اعتبارات استانی به این امر اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان ادامه داد: 9 میلیارد تومان سهمیه از اعتبارات ملی از تبصره 18 به استان ابلاغ شده است که به بخش تولید و اشتغالزا اخصاص می یابد.

طهماسبی ادامه داد: سهمیه استان از نفت 62 میلیارد تومان است که 80 درصد تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده نیز 12 میلیارد تومان است،افزود: یک سری طرح های ملی نیز 54 میلیارد تومان داریم که 90 درصد تخصیص یافته است.

وی گفت: خوشبختانه تخصیص اعتبارات دولت در حوزه آب مطلوب بوده است و گاهی به 100 درصد نیز رسیده است.

این مسئول اعتبارات مدیریت بحران را 13 میلیارد تومان با تخصیص 40 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از محل تسویه دولت به پیمانکاران نیز 1.5 میلیارد تومان است که یک میلیارد تومان دیگر به این امر اختصاص یافته است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر