logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۸۸۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

بودجه 90 میلیونی روابط عمومی شهرداری زنجان با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست

بودجه-90-میلیونی-روابط-عمومی-شهرداری-زنجان-با-هیچ-عقل-و-منطقی-سازگار-نیست

شهردار زنجان گفت: بودجه 90 میلیونی روابط عمومی شهرداری زنجان با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست.

به گزارش موج رسا; مسیح‌الله معصومی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به افتتاح پروژه پیاده راه زنجان در 4 آذر ماه اظهار کرد: پیاده راه پروژه‌ای است که شهرداری و شورای شهر زنجان برای اجرا و تصویب آن چالشهای زیادی داشتند.

وی با بیان اینکه همکاران ما برای تکمیل این پروژه زحماتی زیادی کشیدند، ابراز کرد: علاوه بر این پروژه 10 پروژه عمرانی و ترافیکی دیگری نیز در سطح شهر زنجان داریم.

شهردار زنجان اجرای پروژه پیاده راه زنجان را یک حرکت فرهنگی دانست و افزود: اجرای این پروژه یک روش و بینش را پایه گذاری کرده است.

وی بیان کرد: پروژه پیاده راه زنجان یک حرکت جدید انقلابی در هسته مرکزی شهر است.

معصومی با اشاره به بودجه روابط عمومی شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: چطور می‌شود کار تبلیغ عملکرد یک ساله مجموعه مدیریت شهری را با 90 میلیون تومان جمع کرد.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته به دلیل وجود معاونت فرهنگی برخی ارقام در این معاونت بود، گفت: امسال معاونت فرهنگی نداریم و سازمان فرهنگی نیز بودجه مصوب دارد.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه بودجه 90 میلیونی روابط عمومی شهرداری زنجان با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست، اظهار کرد: به خاطر یک قرارداد با صدا و سیما 200 میلیون باید به صدا و سیما بدهیم که از گذشته برجای مانده است.

وی با بیان اینکه زحمات شورا و شهرداری از طریق روابط عمومی اطلاع رسانی می‌شود، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم عملکرد مدیریت شهری به درستی انتقال داده شود، نیاز به بودجه دارد.

معصومی با اشاره به اینکه با اطلاع رسانی اقدامات شهرداری مردم انگیزه بیشتری می‌گیرند، ابراز کرد: مردم دید مثبت به شهرداری ندارند که دلیل آن نداشتن عملکرد درست و یا نشان ندادن عملکردها است.

وی با بیان اینکه اقدامات مثبت شهرداری باعث شده تا میزان پرداخت عوارش افزایش یابد، گفت: نگاه‌ها نباید اینطور باشد که برخی فکر کنند یک مجموعه قصد دارد، خود را مطرح کند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر