logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۸۸۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در جلسه شورای شهر زنجان مطرح شد

مخالفت شورای شهر زنجان با افزایش 500 میلیونی بودجه روابط عمومی شهرداری زنجان

مخالفت-شورای-شهر-زنجان-با-افزایش-500-میلیونی-بودجه-روابط-عمومی-شهرداری-زنجان

شورای اسلامی شهر زنجان با افزایش 500 میلیونی بودجه روابط عمومی شهرداری زنجان مخالفت کرد.

به گزارش موج رسا; سجاد خدایی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان ضمن مخالفت با افزایش بودجه روابط عمومی شهرداری زنجان اظهار کرد: ما شاهد یک افزایش 600 درصدی در بودجه روابط عمومی شهرداری بودیم.

وی با بیان اینکه افزایش بودجه روابط عمومی شهرداری زنجان باید بررسی شود، ابراز کرد: با وجود این افزایش در بودجه اما در 6 ماهه نخست این بودجه به اتمام رسیده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به درخواست شهرداری برای افزایش 500 میلیونی بودجه روابط عمومی شهرداری عنوان کرد: مگر روابط عمومی چه کار می‌کند که این چنین شاهد افزایش بودجه آن باشیم.

وی بیان کرد: اینکه بودجه روابط عمومی شهرداری زنجان را در سال جاری 1000 درصد افزایش دهیم به نظرم از نظر عدد و رقم قابل توجیه نیست مگر اینکه بدانیم حرکتهای شاخصی انجام می‌شود.

احمد نصیری دیگر عضو شورای شهر زنجان نیز در خصوص افزایش بودجه روابط عمومی شهردری زنجان گفت: در رابطه با بودجه 97 شهرداری قرار شد تا هزینه‌ها به صورت دقیق مشخص شود.

وی تصریح کرد: تقویت روابط عمومی به معنای تقویت دستگاه است که این افزایش در کمیسیون نظارت بررسی شده و مورد موافقت قرار گرفته است.

به گزارش موج رسا اعضای شورای شهر زنجان بعد از صحبتهای موافق و مخالف و همچنین شهردار زنجان به افزایش 500 میلیونی بودجه روابط عمومی شهرداری زنجان رای ندادند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر