logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰
[ شناسه خبر : ۸۸۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده باید تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد

بیمارستان-220-تختخوابی-خدابنده-باید-تا-پایان-دولت-دوازدهم-به-بهره-برداری-برسد

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده باید تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بعد از مدتها تلاش بالاخره بیمارستان خدابنده کلنگ زنی شد، اظهار کرد: احداث بیمارستان نیاز اساسی شهرستان خدابنده بود که امیدواریم مردم به زودی از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در مسیر اخذ مجوز و گرفتن زمین داشتیم که به مرور این مشکلات حل شد، افزود: با وجود اینکه مجوز پروژه عمرانی جدیدی داده نمی‌شد، اما با توجه به نیاز مردم منطقه ما این مجوز را از دولت و وزارت بهداشت اخذ کردیم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس‏ شورای اسلامی بیان کرد: اخذ مجوز احداث این بیمارستان در طی 8 ماه و با تلاش استاندار و ریاست سابق و فعلی دانشگاه علوم پزشکی زنجان میسر شد که امیدواریم قول اشتغال بالای 600 نفر به طور مستقیم و تعدادی نیز به طور غیر مستقیم نیز عملی شود.

وی با بیان اینکه این بیمارستان مشکلات بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستان را حل خواهد کرد، افزود: با توجه به زمینی که برای ساخت و توسعه این بیمارستان در نظر گرفته شده ما برای چندین دهه هیچ مشکلی در زمینه توسعه نخواهیم داشت.

بیگدلی با اشاره به اینکه پیگیر پیشرفت این بیمارستان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: با توجه به قولی که به ما داده‌اند این بیمارستان باید تا پایان دولت دوازدهم افتتاح و به بهره بردری برسد.

وی تصریح کرد: شهرستان خدابنده بزرگترین شهرستان استان بوده و انتظار داریم مسئولان توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند و از طرفی مردم منطقه نیز مستحث خدمت هستند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر