logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۸۸۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان:

اعتباری برای مجموعه توانبخشی زنجان پیش بینی نشده است/استفاده 140هزار نفر برنامه از امکانات استخر دریادلان زنجان

اعتباری-برای-مجموعه-توانبخشی-زنجان-پیش-بینی-نشده-است-استفاده-140هزار-نفر-برنامه-از-امکانات-استخر-دریادلان-زنجان

مدیر موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان گفت: به دلیل مشکل سند، اعتباری برای مجموعه توانبخشی زنجان پیش بینی نشده است.

به گزارش موج رسا; اصغر رحیمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان در سال 85 ایجاد شد و از سال 88 پروژه اجرایی این موسسه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه مجموعه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی گنجانده شده است، افزود: اماکن ورزشی از جمله زمین دارت، زمین چمن مصنوعی و استخر دریا دلان خدمات رسانی لازم را به مردم ارائه می کند.

این مسئول با بیان اینکه6  هزار و 500 متر مربع برای مجموعه توانبخشی در نظر گرفته شده است، افزود: 4 هزار متر مربع نیز برای بخش فرهنگی از جمله سالن مهد، آمفی تئاتر، کارگاه های نقاشی و موسیقی را بر می گیرد.

مدیر موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان ادامه داد: یک هزار و 700 متر مربع برای مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی شاهد، ادامه داد: در این کانون،کلاس های زبان انگلیسی، ریاضی،چرتکه و باشگاه بدنسازی فعالیت می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: موسسه وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است که خدمات رسانی آن عمومی است و سانس های رایگان برای خانواده های شاهد و ایثارگر و یا تخفیف در نظر گرفته می شود.

موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان افزود: با پیگیری های انجام شده و آمادگی این موسسه در زنجان، با بنیاد شهید مکاتبات و جلساتی انجام شده است تا طرح پایش سلامت انجام شود.

رحیمی بیان داشت: خدمات پرستاری و ویزیت در منزل جانبازان در قالب این طرح اجرایی می شود که برای اخذ مجوز اقدام شده است که در صورت ارائه مجوز، آمادگی داریم به مرحله اجرا بگذاریم.

وی افزود: خدمات دهی به جانبازان در قالب این طرح انجام می شود که از طرح های خوب برای خدمات رسانی به جانبازان محسوب می شود.

وی با اشاره به راه اندازی بخش وی آی پی این مجموعه با سرمایه 500 میلیون تومان،گفت: این بخش به بخش خصوصی واگذار می شود.

مدیر موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان با اشاره به مشکل سند مجموعه توانبخشی، گفت: به همین دلیل هنوز تامین اعتباری برای این مجموعه انجام نشده است.

رحیمی افزود: راه اندازی بخش توانبخشی به دلیل ارائه خدمات به جانبازان ضروری است که باید مشکلات آن رفع شود.

وی بیان داشت: اماکن موجود به بخش خصوصی واگذار شده است تا به دلیل داشتن رقابت، کیفیت خدمات رسانی افزایش یابد.

این مسئول از برگزاری برنامه های اردویی و فرهنگی خبرداد وگفت: استخر و مجموعه ورزشی نمونه از سوی این موسسه کسب شده است.

مدیر موسسه فرهنگی،ورزشی و توانبخشی ایثار استان زنجان با بیان اینکه در شش ماه نخست سال،140 هزار نفر برنامه از امکانات استخر استفاده کردند،افزود: 25 درصد امکانات مجموعه توسط بانوان استفاده می شود.

رحیمی گفت: این موسسه سعی کرده است در مناسبت های مختلف،با خانواده های شهدا و جانبازان نشست های صمیمی برگزار کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر