logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳
[ شناسه خبر : ۸۷۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو مجلس خبرگان رهبری:

مشکل اصلی صدها هزار جوان بیکار حل معضل اشتغال است نه رفتن بانوان به ورزشگاه/ مراجع تقلید بارها در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه نظر داده‌اند

مشکل-اصلی-صدها-هزار-جوان-بیکار-حل-معضل-اشتغال-است-نه-رفتن-بانوان-به-ورزشگاه-مراجع-تقلید-بارها-در-خصوص-حضور-بانوان-در-ورزشگاه-نظر-داده‌اند

عضو مجلس خبرگان رهبری‏ گفتت: مشکل اصلی صدها هزار جوان بیکار حل معضل اشتغال است نه رفتن بانوان به ‏ورزشگاه‏، اینکه فکر کنیم از این طریق مشکلات را حل کردیم، اشتباه است.‏

به گزارش موج رسا; آیت‌الله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی جمعه شب در جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه اظهار کرد: فقها و مراجع تقلید باید در این موضوع اظهار نظر کنند که در این خصوص مراجع نظر خودشان را ارائه فرموده‌اند.

وی افزود: متاسفانه یک مسئولی می‌آید و جا پای مراجع می‌گذارد و اظهار نظر شرعی و قانونی در این خصوص می‌کند و به این می‌بالد که ما چنین کردیم، آیا صدها هزار بیکار در این کشور مشکل‌شان این است که چند خانم به ورزشگاه بروند؟

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولین نسبت به تربیت معنوی و مادی مردم وظیفه دارند، ابراز کرد: با کجای فرهنگ اسلامی مناسبت دارد که افتخار کنیم که فضای ورزشگاه را برای بانوان باز کردیم که در کنار مردان شادی کنند.

وی با اشاره به اینکه به طور یقین فضای ورزشگاه قابل کنترل نیست، گفت: مسئولان موظفند نسبت به مسائل مادی و معنوی مردم برنامه‌ریزی داشته باشند، البته ما منکر این نیستیم که وسیله نشاط و شادی برای خواهران فراهم شود اما اینکه فکر کنیم از این طریق مشکلات را حل کردیم، اشتباه است.

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم با بیان اینکه مشکلات زیادی بر زمین مانده‌اند که مسئولان باید فکری به حال آنها کنند، خاطرنشان کرد: حضور بانوان در ورزشگاه حل مشکل نیست.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر