logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۰
[ شناسه خبر : ۸۷۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

جو روانی دشمن، قبل از تحریم ها شکسته شد/اقدام ارزشمند قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی

جو-روانی-دشمن،-قبل-از-تحریم-ها-شکسته-شد-اقدام-ارزشمند-قوه-قضاییه-در-برخورد-با-مفسدان-اقتصادی

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دشمن می خواست با ایجاد جو روانی به خواسته شوم خود  برسد که نتوانست در این زمینه کاری از پیش ببرد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، با عرض تسلیت سالروز شهادت امام یازدهم امام حسن عسگری(ع)، اظهار داشت: این امام همام در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به شرایط بد جهان اسلام در زمان امامت امام حسن عسگری،بیان داشت: این امام بزرگوار با تحمل سختی ‌ها و دشواری‌ ها رهبری مسلمانان را برعهده داشتند.

خطیب جمعه زنجان ادامه داد: در دوران این امام جاسوسان بنی‌ عباس ارتباط امام با شیعیان قطع می کردند تا پیام اسلام به مسلمانان نرسد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود،با اشاره به سالروز آزادسازی شهر سوسنگرد،ادامه داد:سوسنگرد به عنوان دروازه فتح دزفول و شهرهای دیگر این منطقه محسوب می شد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه شهید چمران و مقام معظم رهبری پس از دریافت پیام امام خمینی (ره)، به آزادسازی سوسنگرد اقدام کردند،یادآور شد: رشادت رزمندگان به ویژه سپاه پاسداران موجب حفظ سوسنگرد شد.

وی با اشاره به سالروز ازدواج پیامبر گرامی اسلام با حضرت خدیجه (س)،خاطرنشان کرد: باید سبک زندگی ائمه اطهار (ع) الگوی همگان در ازدواج باشد.

خطیب جمعه زنجان پول،ثروت و چشم و هم چشمی و جهیزیه را عاملی برای کاهش میزان ازدواج عنوان کرد و گفت: خانواده‌ها در امر ازدواج آسان‌ گیری کنند.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به به هفته وحدت،یادآور شد: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی از توطئه های دشمنان بود که با هوشیاری امام راحل شکست خورد.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج،برضرورت ورود بسیج به عرصه علم و دانش و تکنولوژی تاکید کرد و گفت: بسیج در عرصه های مختلف به خوبی عمل کرده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به تبلیغات آمریکا پیش از آغاز تحریم‌ ها،تصریح کرد: دشمن می خواست با ایجاد جو روانی به خواسته شوم خود برسد که نتوانست در این زمینه کاری از پیش ببرد.

وی با تجلیل از قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: این اقدام بسیار کار شایسته‌ای بود که انتظار مردم ادامه این اقدامات است.

،امام جمعه زنجان با اشاره به خدمات درویش‌امیری استاندار سابق زنجان گفت: وی در این مدت خدمت زحمات زیادی را در بخش‌های مختلف انجام دادند که از وی تقدیر و تشکر می‌کنم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر