logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۸
[ شناسه خبر : ۸۷۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
موج رسا خبر می‌دهد

چه کسی جایگزین درویش‌امیری می‌شود؟

-چه-کسی-جایگزین-درویش‌امیری-می‌شود؟

مراسم تکریم استاندار زنجان در حالی پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود که یک نفر از بین سه گزینه جدی جایگزین درویش‌امیری خواهد شد.

به گزارش موج رسا; مراسم تکریم استاندار زنجان در حالی پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود که یک نفر از بین سه گزینه جدی جایگزین درویش‌امیری خواهد شد.

سه گزینه‌ جدی برای جایگزینی درویش‌امیری فتح‌الله حقیقی معاون سیاسی استاندار مرکزی، بهرام سرمست مدیرکل سیاسی وزارت کشور و علیرضا منادی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و رئیس اسبق دانشگاه آزاد زنجان هستند.

اسدالله درویش‌امیری پنجشنبه این هفته از استان زنجان خداحافظی خواهد کرد و بنا به گفته منابع آگاه سه گزینه مذکور شانس بیشتری برای جایگزینی درویش امیری دارند، مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

اگر هیئت دولت روز چهارشنبه جایگزین درویش‌امیری را معرفی نکند، استانداری زنجان تا معرفی استاندار جدید با سرپرست اداره خواهد شد که در این شرایط شانس نیک سرشت برای سرپرستی استانداری زنجان بیشتر است.

اسدالله درویش‌امیری از اوایل شهریور ماه سال 95 صندلی استانداری زنجان را در اختیار داشت که با تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان مجبور شد تا از سمت خود کنار برود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر