logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۸۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

جریمه میلیاردی عامل خرید و فروش ارز قاچاق در زنجان / محموله قاچاق کالا در زنجان توقیف شد

جریمه-میلیاردی-عامل-خرید-و-فروش-ارز-قاچاق-در-زنجان-محموله-قاچاق-کالا-در-زنجان-توقیف-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به تشدید مقابله با قاچاق کالا در زنجان گفت: محموله قاچاق کالا در زنجان توقیف شد.

مرتضی ممیزی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رسیدگی به پرونده دلار قاچاق در زنجان اظهار کرد: عامل خرید و فروش ارز قاچاق در زنجان  به جریمه میزان سه میلیارد و 276 میلیون ریال محکوم شد.

وی تصریح کرد: براساس گزارشات واصله شخصی اقدام به خرید و فروش مقدار 26 هزار دلار ارز قاچاق در زنجان کرده که بلافاصله با تشکیل پرونده در شعب این اداره کل تحقیقات لازم انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: با تشکیل جلسات رسیدگی و اخذ گزارشات کارشناسی، تخلف خرید وفروش ارز قاچاق محرز و حکم مقتضی صادر شد.

وی تصریح کرد: شعبه مربوطه ، متهم پرونده را به پرداخت جریمه نقدی به میزان سه میلیارد و 276 میلیون ریال محکوم کرد.

ممیزی در ادامه با اشاره به مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان افزود: در این راستا محموله بزرگی از لوازم خانگی و تلفن همراه کشف و ضبط شد.

وی گفت: این محموله شامل 93 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی لوازم خانگی خارجی بود که از یکدستگاه خودروی کامیون ایسوزو در شهرستان خدابنده کشف و ضبط شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارزش محموله را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی خدابنده تشکیل و در حال رسیدگی است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر